فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دخترم عشق من

ای حرمت ملجا درماندگان...

1391/4/6 11:01
نویسنده : شیرین
524 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فاطمه عزیزم دارم به این فکر میکنم که چه کارایی انجام میدی تا بنویسم ...دیروز طبق معمول وقتی با بابایی اومدی خونه پریدی تو بغلم و جالب این بود که سوالاتی که من همیشه ازت میپرسیدم رو تو ازم پرسیدی :مامانی کجا بودی ؟! غذا تو خوردی ؟ماستت رو خوردی ؟! و بعد من و بابایی بلند بلند خندیدیم و تو هم خندیدی ناقلا . با این شیرین زبونیت خستگی کار از تنم بیرون میره . بعد از ناهار بردمت حمام تا دوش بگیری و خنک بشی و اب بازی کنی شاید خسته بشی بخوابی . اتفاقا همین طور هم شد بعد از حمام خوابیدی ولی من نتونستم بخوابم . غروب بابایی شربت اب انبه درست کرده بود که خوردی بعد همه با هم رفتیم بیرون هوا خوری... رفتیم پارک تا تاب بازی کنی حدود 30/10 شب برگشتیم شام ماکارونی خوردیم و تو هم برقا رو خاموش کردی و به من و بابایی شب بخیر گفتی و اروم کنارم خوابیدی ...به چهره خواب رفتت نگاه میکردم و با خودم میگفتم توی ذهن به این کوچیکی چی میگذره به چی فکر میکنی و دنیا رو چطور میبینی و از ته دل دعا کردم که همیشه شاد باشی و هرچی خوبی تو دنیا هست مال تو باشه ... . این روزا شدیدا دلم حال و هوای حرم امام رضا (ع) رو کرده خیلی دلم میخواد برم مشهد و یه دل سیر زیارت کنم بطلب ضامن اهو بطلب همه در بندیم ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
6 تیر 91 13:34
جانم...خدا نگهش داره
parial
6 تیر 91 13:57
باسلام
خدا انشاالله گلتون رو واسه شما و شما رو واسه گلتون نيگه داره
اگه امام رضا طلبيد ما روهم دعا كنيد
خوشحال ميشم يه سر هم به ما بزنيد شايد چيزه بدرد بخوري واستون پيدا بشه

سلام ایشالله. حتما میام


نایسل
9 تیر 91 13:18
خدا الهی برات حفظش کنه اینقدر شیرین زبونه بوس

ممنونم عزیز دلم

مامان رها
10 تیر 91 8:29
سلام خوبی زود بدو برو تو این سایت به دخملم رای بده و تکلیف خودت رو ادا کن
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php

اومدم...

مامان رها
10 تیر 91 8:31
چقدر دلامون به هم نزدیکه منم این روزای هوای امام رضا رفتن تو سرم
جورش کن امام رضا جونم

ایشالله برای همه جور بشه

مامان علی
12 تیر 91 20:36
سلا شیرین جون خوبی ؟فاطمه گلی خوبه ؟منم دلم هوایی شده برای امام رضا ایشالا هر کی دوست داره زودی دعوت شه ...
فاطمه گلی رو ببوسید.

خوبیم ممنونم . علی کوچولو رو از طرف من ببوسید




مامان خورشيد
13 تیر 91 12:05
آرزو مي كنم هرچه زودتر بتونيد بريد و زيارت كنيد.

ایشالله .خیلی ممنونم