فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخترم عشق من

پایان سال 1392

1392/12/26 13:12
نویسنده : شیرین
752 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم این روزهاروزهای پایانی ساله و تو به قدر کافی بزرگ شدی تا معنی خیلی چیزا رو بفهمی و درک کنی .. امسال تو  هم کودکانه و مشتاقانه منتظر عید هستی  . . خوشبختانه این روزها هوا بارونیه و من بارون رو خیلی دوست دارم این اخر سالی مشغول تمیز کاری و خونه تکونی بودیم و تو هم  در حد خودت خیلی کمکم کردی و بیشتر وقتها هم مشوق من بودی و بهم انرژی میدادی تا به شوق تو خونه تکونی کنم . خوشبختانه بابایی چند روز مرخصی داره و تو تا اخر سال مهد نمیری و خونه پیش بابایی میمونی و چقدر هم خوشحالی از این موضوع . منم از فردا میرم مرخصی ... . احساس دو گانه پایان سال هر لحظه بامنه .. شور والتهاب سال جدید و اینکه یه ساله دیگه خیلی زود گذشت با همه تلخ و شیرینیاش ... با همه خوشیها و نا خوشیها و با همه بهترین لحظات خوب در کنار هم بودن ... باز هم خدا رو شکر میکنم و دعا میکنم که ساله دیگه هم همین در کنار هم بودنا ادامه داشته باشه و هممون سالم  و شاد در کنار هم باشیم ... امین یا رب العالمین

پسندها (2)

نظرات (5)

مامانی درسا
4 فروردین 93 2:53
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
شیرین
پاسخ
ممنونم دوست خوبم سال نو شما هم مبارک
مامان صدف
19 فروردین 93 12:28
دلت آبى تر از دریا عزیزم به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى بهارانت خوش و زیبا عزیزم
شیرین
پاسخ
ممنونم از اینکه به وب ما اومدیو نظر دادی گلم
مامانی درسا
4 اردیبهشت 93 14:15
جون دلم چقدر خوبه که دختری اینقده بزرگ شده که دیگه همه چی رو درک میکنه ..... اینجوری خیلی لذت بخش تره .... ببوسش این گل خوشبو رو
شیرین
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان صدف
27 خرداد 93 14:19
امیدوارم امسال بهتر از سال گذشته باشه برای شما و خانوادهء محترمتون
شیرین
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالله برا شما هم همینطور باشه
مامان محمد صدرا
24 تیر 93 17:40
دم دوست خوبم گرم.فطمه جونمو ببوس چند بار به وبتون سرزدم...تو نظرات مرسی مدافعم بودی
شیرین
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم ... ممنون که اومدی