فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخترم عشق من

تولد عشق من

1392/11/28 7:35
نویسنده : شیرین
810 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فاطمه عزیزم چند روزی هست که وقتی از خواب بیدار میشی سراغ تولدت رو میگیری و هر روز از من میپرسیدی امروز  تولد منه ؟ الهی قربونت برم من که اینقدر منتظر تولدت هستی   تا اینکه با لا خره دیشب برات تولد گرفتیم نمی شد چیزی رو ازت پنهون کنم تا سور پرایز بشی تقریبا تو تموم مراحل تدارک جشن پا به پای من بودی و خودت در جریان همه کارها بودی بابایی بهت میگفت خانم مهندس بیا اینجا نظر بده ..شب تولدت بهترین شب دنیا برای من و بابایی بود .... انگار با تولدت ما هم دوباره متولد شدیم  ... هنوز هم لحظه به لحظه تولدت رو به یاد دارم و فکر نمی کنم هیچ وقت یادم بره ... خدا کنه بتونیم سالیان سال دور هم تولدت رو جشن بگیریم و همیشه شادی تو چشمای قشنگت موج بزنه .. دوستت دارم عزیزم تولدت مبارک  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
28 بهمن 92 7:44
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مانی محیا
28 بهمن 92 8:54
تولدش مبارک عزیزم..
شیرین
پاسخ
مرسی ممنونم عزیزم
مامان علي
26 اسفند 92 13:08
سلامشيرين جونم خوبي ؟ فاطمه گلي خوبه ؟ دلم براتون تنگ شده بود حسابي بوس
شیرین
پاسخ
خیلی ممنون هممون خوبیم علی کوچولو چطوره دل ما هم براتون تنگ شده .. کم پیدایی عزیزم
مامان علي
26 اسفند 92 13:09
تولد تولد تولدت مبارك ايشالا عمر با بركت زير سايه و ناز مامان و بابا داشته باشي گلم
شیرین
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم عزیزم
n
8 اردیبهشت 93 16:04
خدا این عسلوحفظ کنه.... بیارینش توجمع فرشتگان موسیقی... خودم تضمینی وخصوصی یادش میدم... هنرموسیقی فرشته ها رو متفاوت تر میکنه...