فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخترم عشق من

یا ابا عبدالله الحسین(ع)

1392/8/21 12:08
نویسنده : شیرین
674 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم .. چند روزه که محرم شروع شده . دیروز مسجد امام صادق (ع) مجمع شیرخوارگان حسینی بود منم بعد از اینکه از سر کار اومدم دنبالت بردمت مسجد تا مراسمو ببینی... خیلی خوب بود یه پیشونی بند با نام امام حسین (ع)و یه روسری سبز هم هدیه گرفتی .. مراسم خیلی خوبی بود وقتی اومدیم خونه از خستگی خوابت برد .. شب هم با بابایی رفتی هیات .. خیلی دوست داشتی روسری سبزتو بپوشی ولی هوا سرد بود و مجبور بودی کلاه بپوشی .. دخترم الان دیگه درک میکنی که محرم چیه و عزادار بودن معناش چیه ... وقتی بهت میگم مامانی امام حسین شهید شده و ما الان نمیتونیم اهنگ بذاریم و شادی کنیم  کاملا درک میکنی و به من میگی مامانی باید سینه بزنیم و حسین حسین کنیم .. دیگه اونموقع دلم میخواد محکم بچلونمت قربون دختر نازم برم من .... سوره حمد و توحید و دعای فرج رو کامل میخونی .. بابایی هم بهت چند تا نوحه رو یاد داده که بلند بلند میخونی و به ما هم میگی سینه بزن ... فردا (تاسوعا و عاشورا) به امید خدا میخوایم بریم پیش مادر جون .. عمه با نازنین و عمو هم میان . دیشب همش میگفتی مامان زود لباسامو اماده کن بزار تو ساک یادت نره دو عروسک برداری یکی برا من یکی هم برا نازنین ... قربونت برم که اینقدر به فکر بازی هستی .. دنیایی دارین شما هم با این بازیاتون .. خدایا با تمام وجود ازت ممنونم که این همه نعمتای خوب به ما دادی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علي
2 آذر 92 8:49
سلام شيرين جونم عزاداري هاتون قبول باشه خوب هستين ؟ فاطمه گلي خوبه ؟ التماس دعا داريم فاطمه جونو ببوس سلام زهرا جون ممنونم خدارو شکر خوبیم عزاداریای شما هم قبول باشه .. علی جونو ببوس
مامانی درسا
27 آذر 92 7:34
عزیزم التماس دعا عزاداری هاتون قبول حق ....دختر گلمو هزار بار ببوس هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4 پاسخ :ممنونم عزیز دلم عزاداریای شما هم قبول باشه
مامان علي
23 دی 92 13:40
سلام شيرين جون دلم براتون تنگ شده منم همینطور عزیز دلم