فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دخترم عشق من

فقط به خاطر تو ...

1393/4/21 8:34
نویسنده : شیرین
816 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضونه و هوا اینجا به شدت گرم و  بالای 35 درجه . خدا روزه هامونو قبول کنه واقعا سخت میگذره در کنار همه اینها فاطمه عزیزم صبر و تحملت عالی بود دختر قشنگم وقتی میبینی منو بابایی روزه ایمو استراحت میکنیم تو هم میای پهلوم دراز میکشی و اروم میخوابی وقتی هم بیدار میشی منو بابایی رو بیدار میکنی و میگی بسه خوابیدین بیدار شین دیگه .. امسال ساعت کاری رو یک ساعت کم کردن البته نسبت به پارسال خیلی کمه ولی همین کمش هم خوبه زود تر میام مهد دنبالت ... از اینکه زود میام دنبالت خوشحالی و کلا این روزها با خوشحالی مهد میری بر خلاف روزای قبل که اصلا دلت نمیخواست بری .. قربونش برم سریالای ماه رمضون هم که یکی از یکی بد تر .. ما هم بجای سریالهای مزخرفشون فیلم میبینیم که واقعا عالین ..این روزها مشغول کارگاه بودم یه نماینده از دانشگاه سیستان و بلوچستان اومده بود بالهجه زاهدانی مدیر سیتمهای الکترونیکی بود که اموزشهای لازم رو به کارشناسای مربوط داد ... اخه ماه رمضون و کارگاه  !!.. واقعا حوصله مدیریتشو نداشتم .. خوشبختانه به خیری و خوشی تموم شد .. .دختر خوبم ماه رمضان که بگذره بهتر میتونم برات وقت بذارم و پارک و گردش ببرمت .. مثل قبل ماه رمضون که هرشب بیرون میرفتیم و بهترین لحظات رو میگذروندیم .. دیگه چیزی نمونده .. فقط به خاطر تو این روزها این قدر خوب و عالین  ...خدایا شکرت

پسندها (1)

نظرات (2)

افسانه مامان رها سادات
28 تیر 93 14:42
سلام خوبی عزیزم عشق من و گلی من چطوره میبینم که تو هم مثل ما کم پیدایی و نیستی فکر کردم فقط خودم نیستم اما اومدم تو سایت و دیدم بیشتریا نیستن یا دیر میان چه خبر خوبی با دانشگاه چه می کنی؟ درسا خوب پیش میره راسی نی نی نداری ؟ من که باردارم و 6 ماهمه تو ابان بدنیا میاد تو این یک سالی زمین خریده بودیم و می ساختیم الان 3 هفته ای است تو خونه خودمون ساکنیم و راحت شدیم و گفتم رها هم از تنهایی دراید یه نی نی بیارم ولی خیلی سرم شلوغه و کارهای حسابداری زیادی برداشتم و نمیرسم بیام بنویسم اما همیشه سر میزنم بهتون رها هم خوبه خیلی بزرگ شده و خانوم قشنگ حرف می زنه و بازی می کنه عاشق نقاشیه هر چه را می بینه سریع با تمام جزییات میکشه و من در تعجبم که چقدر خلاقه خلاصه اومدم خبری بدم و برم معلوم نیست کی بر گردم تیر را بگذرانم از خونه جدیدمون عکس می گیرم و میزارم تو سایت سر بزنید به ما خیلی دوستان داریم
شیرین
پاسخ
سلام افسانه جون مرسی که اومدی خونتون مبارک نینی نازتون هم مبارک ایشالله به سلامتی دنیا بیاد...
دایی رضا
1 شهریور 93 11:00
سلام من 2 تا وبلاگ دارم ميخواهم با شما تبادل لينک و بنر يا لوگو کنم اول هر سه وبلاگم را لينک کنيد وبلاگ اول من نام لينک رضا01 اس سرگرمي آدرس http://www.reza01s.blogfa.com کد لوگو اگه قصد تبادل لوگو يا بنر داريد وبلاگ دوم من نام لينک آرتين جيگر دايي آدرس http://reza03a.niniweblog.com/ کد لوگو اسلایدر بعد به اين آدرس بياييد و بگوييد با چه اسمي لينکتان کنم http://www.reza01s.blogfa.com توجه شما در هر دو وبلاگم لينک ميشويد موفق باشيد