فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

دخترم عشق من

اینده

1392/7/15 10:33
نویسنده : شیرین
681 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم فاطمه نازم ... این روزها اینقدر سرم شلوغه که کمتر وقت میکنم بنویسم کلاسهای بعداز ظهر یا بهتر بگم 6-8 شب و دوره های مدیریتی که گذاشتن کمتر به من مجال نوشتن رو میده .... از روزای اول مهرت بگم که ذوق داشتی مانتو شلوار بپوشی و بری مهد تا نقاشی کردنت و بازیگوشیات و حرفای قشنگی که میزنی و خندههات که خستگی رو از تن من دور میکنه ... . این روزها به این فکر مکنم که چقدر نسل جدید با ماها فرق دارن دانشجوهایی که هیچ انگیزه ای ندارن و دیگه تو چشماشون برق یادگیری و علم اموزی دیده نمیشه و خیلی حوصله گوش دادن و نشستن سر کلاس رو ندارن .. خدا بخیر بگذرونه عاقبت این نسل رو . دخترم از ته دل میخوام که شما ها اینقدر بی انگیزه نباشین و خودتون طالب علم و یاد گیری باشین ... خیلی نگرانم .. خیلی ...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مانی محیا
16 مهر 92 8:13
خص
مامان خورشيد
17 مهر 92 15:43
هميشه ساعت هاتون پربار و پر از يادگيري بگذره.

براي فاطمه قشنگ بهترين آرزوها رو دارم و بهترين خاطراتش توي مهد باشه.

منهم آرزو مي كنم روزگار براي عزيزترين هامون شيرين باشه و در لحظه لحظه بودنشون و زندگيشون ياد بگيرن و لذت ببرن.

خیلی ممنون از ارزوهای قشنگتون ایشالله برای خورشید جون هم همین طور باشه

مامان علي
22 مهر 92 12:47
سلام شيرين جونم خوبي ؟ فاطمه گلي خوبه ؟ اميدوارم فاطمه جونم همون طوري بشه كه مامان و بابا ميخوان البته همه بچه هامون ...البته تو اين زمونه به نظر من مراقبت بيشتر نياز دارن و صد البته توكل به خدا كه تموم مشكلات رو حل ميكنه ...
ايشالا ما مادرا هم بتونيم موفق باشيم ...
فاطمه گلي رو ببوس...
خيلي دلم براتون تنگ شده بود...


سلام زهرا جون ممنونم چند بار اومدم براتون پیغام بزارم بخش نظرات وبتون باز نشد .. ممنونم که نظر دادی علی جون رو از طرف من ببوس .

کاکل زری یا ناز پریییی
30 مهر 92 18:14
شیرین جون خسته نباشی عزیزم . این گل دختر با داشتن مادر فعال و تحصیل کرده ای مثل شما انگیزه کافی برای تلاش کردن و تحصیل علم رو داره جای نگرانی نداره عزیزممممم

ممنونم دوست خوبم نظر لطفتونه...

مامان خورشيد
12 آبان 92 9:22
آرزو ميكنم مشغله هاتون همه با خوشي و سلامتي باشه. خیلی ممنونم ایشالله شما هم خوش و سلامت باشید .
مامان علي
13 آبان 92 11:38
سلام شيرين جونم خوبي؟ فاطمه گلي خوبه ؟ مرسي دوست خوبم كه مرتب احوالمون رو مي پرسي ... آره گلم متاسفانه وب علي مشكل داره حتي با زحمت باز ميشه كه خيلي نگرانم كرده مديريت وبلاگ هم ميگهبا گوگل كروم بازش كنه ... اگه نظري داري خوشحال ميشم راهنماييم كني ؟ فاطمه گلي رو ببوس.. سلام زهرای عزیزم .خیلی ممنون.. هممون خدا رو شکر خوبیم .. ممنونم از اینکه بهمون سر زدی علی جون رو ببوس