فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دخترم عشق من

دوستت دارم ...

1391/3/31 13:58
نویسنده : شیرین
458 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فاطمه عزیزم

این مدت درگیر ازمونهای LMS بودم و کمتر تونستم خاطراتت رو ثبت کنم نی نی وبلاگ هم قاطی کرده بود و وبم باز نمیشد ... تا اینکه با خلاقیت خودم!تونستم وارد وب بشم . دلم برای نوشتن تنگ شده بود ...این روزا وقتی از مهد میای خونه با هم ناهار میخوریم و تو هم فضولیات شروع میشه و هر کار میکنم که بخوابی زیر بار نمیری زرنگ شدی برای خودت .منم از خیر خواب بعد از ظهر میگذرم و به کارای روزمره میرسم ...حالا دیگه روزا طولانی شده بیشتر عصرا بیرون میریم و میبرمت پارک تا بازی کنی .  حالا دیگه خوب حرف میزنی بهت میگم مامانی رو دوست داری ؟میگی نه  بهت میگم نه؟! تو هم میخندی و بلند میگی دوست دارم دوست دارم ... قربون اون دوست داشتنت برم من .با این ابراز محبتت جای تمام دوست داشتنهای دنیا رو برام پر میکنی . تمام عشق من هستی دختر گلم . با تمام وجود دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
1 تیر 91 1:17
الهی مامان .... دل ماهم تنگیده بود...... وای جه حسیه ..... کاش منم زودتر تجربه ش کنم ..... دختری به مامانش میگه دوست دارم ..... دلم غش رفت به خدا ....

ایشالله زود زود درسا جون بزرگ میشه هزار بار بهت میگه دوستت دارم

مامان رها
1 تیر 91 10:19
سلام خوبید ما از مسافرت برگشتیم و با سفرنامه رها سادات منتطر نطر نازتون هستیم
بدویید بیاین پیشمون

اره دیدم سفر نامه تون رو . ایشالله همیشه به سفر خوش باشین.

مامان خورشيد
3 تیر 91 8:57
اميدوارم هميشه مشغله هاتون از جنس خوبي و خوشي باشه. قربون شيرين زبوني اين دختر خوشمزه.

ایشالله برای شما هم همینطور باشه. ممنون

نسترن(یک عاشقانه آرام)
3 تیر 91 23:24
سلااااااااااام من اومدمممممممم
ماشاله دیگه خانمی شده برا خودش فاطمه جوووووون

سلام خوش اومدی .ممنون