فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دخترم عشق من

یاد ایامی....

1390/11/24 10:30
نویسنده : شیرین
285 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم نمیدونم وقتی انشالله بزرگ شدی فرصت میکنی همه این چیزایی که برات نوشتم (مختصر هم نوشتم) رو بخونی یا نه ؟ ایا اصلا برات مهم باشه که وقتی کوچیک بودی چی کار میکردی ؟و یا من و بابایی و تو با هم چی کار میکردیم یا کجا میرفتیم و چی میخوردیم و چی برات میخریدیم؟ هر چند هر چی زمان میگذره مشغله های زندگی با وجود راحت شدن زندگیا و امکانات زیادی که هست خیلی بیشتر شده تا جایی که وقتی یک ساعت فقط برای خودت هست میشه وقت طلایی . حالا زمان شما چه جوری باشه خدا میدونه . میترسم مثل زمان ما که سیستم کامپیوتر dosبود و الان دیگه خیلی کاربردی نداره این وبلاگ ها هم اینقدر قدیمی بشه که دستیابی به اونا خیلی سخت ونادر بشه . یادم میاد وقتی که دبستانی بودم همش از مادرم میپرسیدم که وقتی من کوچیک بودم چیکار میکردم؟مامانم هم بنده خدا میگفت یادم رفته مادرجان  بازی میکردی . فضولی میکردی ... . و حالا من شاهد روزهای کودکی تو هستم و تا جایی که بتونم گوشه ای از کارایی که میکنی رو ثبت میکنم فقط برای روزی که شاید از من بپرسی مامان وقتی من کوچولو بودم چی کار میکردم... .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صدف
25 بهمن 90 8:21
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ،

جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک


ممنونم عزیز

دخترخاله رادين
27 بهمن 90 11:48
سلام خانم خانما تولدتن مبارك جوجو كوچولو

سلام عزیز دلم . ممنونم .