فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دخترم عشق من

دلم هوای تو کرده

1390/11/23 11:19
نویسنده : شیرین
286 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم دیروز رفتیم راهپیمایی روز 22بهمن . خیلی خوب بود . تو هم که همش در حال خوردن بودی . یه کم راه میرفتی بعد باز می گفتی بغلم کن . من وبابایی نوبتی بغلت میکردیم . از دیدن هلی کوپتر هاخیلی تعجب کرده بودی و میگفتی مامان کوپ کوپ . یه پرچم هم دستت گرفته بودی و همش تکون میدادی و چند بار هم نزدیک بود چشم منم کور کنی . دیدن جمعیت و بچه هایی که باهاشون بودن تو رو سرگرم کرده بود . خوشبختانه اذیت نکردی . برات خرید هم کردیم یه شلوار لی خوشکل با جورابای فانتزی خیلی خوشکل صورتی . متاسفانه بلوز خوبی پیدا نکردم تا ست بشه . به خونه که رسیدیم خوابیدی وقتی بیدار شدی رفتی سراغ شلوار و جورابت . خیلی ازشون خوشت اومده بود اصلا حاضر به دراوردنشون نبودی تا عصر تنت بودن و با هاشون تو خونه جولون میدادی . این سه روز تعطیلی خیلی خوب بود هر چند بابایی بیشتر وقتاش سر کار بود و ما تنها بودیم اما بازم خیلی خوش گذشت دیشب خیلی دیر خوابیدی تو تاریکی نگات که میکردم میدیم چشمات بازه و به من نگاه میکنی منم خندم گرفته بود اخه چشات تو تاریکی برق میزد تو هم خندیدی به شوخی یه ضربه بهت زدم و گفتم بخواب دیگه بچه ... . صبح وقتی میخواستم بیام سر کار تو خواب ناز بودی البته سر و ته خوابیده بودی . ببین که چقدر تو خواب وول وول خوردی که پاهات جا بالشت قرار گرفته. میدونی که الان بازم دلم هوا تو کرده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
23 بهمن 90 12:13
مبارک باشن لباسات دخملی

مرسی عزیزم