فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

دخترم عشق من

چشمای نازت ...

1390/11/19 9:21
نویسنده : شیرین
309 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم   دوشنبه  وقتی از مهد اوردمت خونه احساس کردم که یه کم دستات گرمه . بر خلاف همیشه که یخ زده بود . بعد از ظهرش هم به مناسبت دهه فجر سازمان بابایی برنامه داشتند و دعوت داشتیم تا ناهار خوردیم رفتیم مراسم . خیلی خوب بود  و تو هم سر حال شدی وقتی برگشتیم خسته بودی و خوابیدی بعد که بیدار شدی دیدم که تب داری بهت استامینوفن دادم .فکر کنم سرما خوردی . این چند روز هوا خیلی سرد بود . وسطای شب هم دیدم خیلی داغی بابایی رو بیدار کردم که قطرتو بیاره . تو هم با گریه گفتی نه نه قطره نمی خوام . حق داری دختر گلم این قطره ها خیلی تلخه ولی چاره ای نداشتم . صبح هم دوباره تب داشتی . سه شنبه مرخصی گرفتم و خونه موندم تا 9 خواب بودی وقتی بیدار شدی بی حوصله بودی چای میخواستی که خوردی برات شیر اوردم که نخوردی جوشانده گیاهی درست کردم که خوردی . خوشبختانه دیگه تب نکردی . دیروز اصلا بیرون نرفتیم تا خوب بشی . شب زنگ زدم تا مادر جون بیاد پیش ما . تو هم تلفنی به مادر جون گفتی بیا دیگه بیا اینجا . مادر جون هم امد . کلی با مادر جون بازی کردی . بابایی هم یه قصه بی سر و ته برات تعریف کرد و تو هم با دقت هر چه تمام تر گوش دادی . الهی قربون اون چشمای خوشکلت برم که سعی میکردی بفهمی بابایی چی برات تعریف میکنه !! الهی همیشه سالم و صالح وشاد باشی عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانازیا
19 بهمن 90 12:27
سلام

ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین.

آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم

نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
www.nanazia.ir
باشه حتما میام هر چند شانس خودمو میدونم



كاكل زري يا نازپري
21 بهمن 90 21:40
اي بابا اما از دست اين ويروس ها زووود برين خونه هاتون انشاالله زود زود سر حال شي عزيزم

ایشالله. ممنونم که به ما سر زدید. خیلی خوشحال شدم