فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دخترم عشق من

عشق من روزت مبارک

1390/11/26 9:46
نویسنده : شیرین
397 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیروز روز ولنتاین بود خیلی سرم شلوغ بود نتونستم برات بنویسم فردا هم تولد توست که کلی کار تو خونه سرم ریخته . عزیز دلم تو خالص ترین و ناب ترین عشق من هستی با تو معنای عشق رو با تمام وجود درک میکنم .

چو عاشق میشدم گفتم که بردم گوهر مقصود

 ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد

من و باد صبا مسکین دو سرگردان بی حاصل

صبا از بوی گیسویت مست و من از چشمانت

با تمام وجود دوستت دارم

(میخواستم  رمز بذارم اما گفتم عشق و محبت که پنهان کردن نداره )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی درسا
27 بهمن 90 2:46
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه سالم باشی و شاد .

ممنونم عزیز دلم . از اینکه به ما سر زدید متشکرم

مامان طاها
27 بهمن 90 9:24
سلام قبل از همه با طاها گلی اومدم بگم تولدت مبارک.
ان شا الله 120 ساله شی.

سلام خوش اومدی عزیز دلم . طاها جون رو از طرف من ببوس

مامان چشم عسلي
27 بهمن 90 9:53
دختر نازم تولدت مبارك

ممنونم عزیز دلم . از اینکه به ما سر زدید متشکرم




مامان امیرمحمد
27 بهمن 90 12:40
فاطمه جون تولدت مبارک عزیزکم
به وبلاگ پسر من هم یه نگاهی بنداز

ممنونم . ممنونم از اینکه نظر دادید . حتما وب پسر خوشکتون رو می بینم

نازبالام عرشیا
27 بهمن 90 12:53
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککک

ممنونم عزیزدلم .ممنونم که نظر دادید

مامان اميرحسين
27 بهمن 90 13:38
تولدت مبارك عزيزم

ممنونم عزیز دلم . ممنونم که به ما سر زدید

شهراد شیر کوچولو
27 بهمن 90 18:49
عزیزم فاطمه خانوم تولدت مبارک

ممنونم عزیز دلم . از اومدن شما به وب فاطمه خوشحال شدم.

مامان خورشيد
29 بهمن 90 14:01
مباركه.عشقتان پايدار.

ممنونم عزیز دلم

مامان محیا
30 بهمن 90 13:21
تولدت مبارک عزیزم البته با تاخیر
ممنونم عزیز دلم