فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

چشمای نازت مونده به یادم ...

1390/7/11 9:28
نویسنده : شیرین
269 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیروز بعداز ظهر با بابایی رفتیم به جشن روز دختران که در اداره بابایی  برگزار  میشد و مختص خانمها بود بابایی هنوز ناهار نخورده بود  ناهارشو بسته بندی کردم تا بره تو اتاقش ناهار بخوره تا جشن تمام بشه . تو هم که حسابی خوشحال بودی . خیلی شلوغ بود تو هم که فرصت رو غنیمت شمرده بودی و به همه جا سرک میکشیدی و همش راه میرفتی از دور همش به من نگاه میکردی و خیالت راحت میشد که من هستم و به شلوغ کاریات ادامه میدادی کار به اونجا رسید که رفتی جلو سن و پهلوی خانمی که سخنرانی میکرد ایستادی و بعد دیدی که از حرفاش چیزی نمی فهمی رفتی بالای سن و از اونجا جمعیت رو نگاه میکردی خندم گرفته بود و از یه طرف نگران بودم که الان کادوهای روی سن رو برمیداری رفتم و تو رو اوردم پایین اما مگر دست بر دار بودی یکی دو بار دیگه هم رفتی بالاخره نوبت به جایزه ها رسید قرار بود که به کسانی که نامشون فاطمه یا معصومه هست جایزه بدن . به برکت نام فاطمه زهرا (س) نفر دومی که خوندند اسم تو عسلم بود که موقع جایزه گرفتن خودت روی سن بودی و وقتی من تو و جایزت رو با هم پایین اوردم همه خندیدند و صداشون رو میشنیدم که میگفتن این از بس رفت اون بالا بالاخره با جایزه اومد پایین . جایزت یه چادر نماز  قشنگ بود تصمیم گرفتم برای خودم و تو عزیزم یه چادر کوچولو بدوزم . روز خوبی بود خدا رو شکر . راستی بابایی امروز میره تهران ماموریت و تا چهار شنبه ماموریته  خدا کنه سفرش به خیری و خوشی وسلامتی باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پری
11 مهر 90 11:06
به به چادر نماز خوشکل نی نی ما کی می خواد نماز بخونه مارو دعا کنه؟ قوربون شیطنتات. راستی عزیزم رمزو براتون فرستادم اما نمیدونم بدستتون رسید یا نه؟


متشکرم رمزو به کجا فرستادین ؟ من که رمزی دریافت نکردم . اما عیبی نداره ان شاالله خوشبخت باشید
مامی
12 مهر 90 12:34
سلام من سوده مامان آنیسا هستم یه وبلاگ واسه مامانا درست کردم اگه دوست داشتین به من و دخترم سر بزنین خوشحال میشم بوس واسه نی نی شما
http://ssana90.blogfa.com/
http://ana89.niniweblog.com/


چه کار خوبی کردین . حتما میبینم. یه بوس گنده واسه انیسا جون