فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

دختر من یار بابا

1390/7/12 8:46
نویسنده : شیرین
413 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیشب بابایی نبود و من همش نگران بودم که بی طاقتی کنی و گریه کنی خدا رو شکر وقتی میگفتی بابا کو ومن میگفتم سر کار دیگه کوتاه میومدی و قبول میکردی و مشغول بازی میشدی . با هم رفتیم خرید و کلی با هم بازی کردیم شب هم مثل فرشته ها خوابیدی . با خودم هزاران بار خدا رو شکر گفتم که تو رو به ما داد تا تنها نباشم و انیس  دل من باشی . خوابم نمیومد و همینطور نگات می کردم که اروم خوابیدی . یاد گذشته ها افتادم . یاد اون موقع که مدرسه میرفتم . یاد دوستام و شور و عشق های اون موقع . اون وقتا ساعت 4 صبح بلند میشدم ودرس میخوندم . شاگرد اول بودم و کلی علاقه مند به درس و یادگیری . و بعد قبولی با اولین رتبه در  سطح شهر  و دانشگاه رفتن . و با عشق به اینکه استاد دانشگاه بشم ادامه دادم در تهران ... . بعضی وقتا تو زندگی ادم  با افرادی مواجه میشه که نمیتونی هیچ وقت اونا رو از یاد ببری  و گاهی وقتا یه اتفاقاتی تو زندگی میافته که هر چقدر زمان بگذره فراموش نمی شن همش با خودت فکر میکنی که چی شد ؟چه اتفاقی افتاد ؟و انگار زمین و زمان زیر و رو شد راست میگن که هر کدوم از ادما داستان زندگی منحصر به فرد خودشون رو دارن که فقط وفقط خودشون میدونن . و البته بسیاری از این ادمها قصه زندگیشون رو برای هیچ کس تعریف نکردند ورفتند   .

انچه دلم خواست نه ان میشود                                    انچه خدا خواست همان میشود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پری
12 مهر 90 11:01
مامان شیرین با جمله آخری که نوشتی کاملا" موافقم عزیزم. والا من این رمزمو خصوصی برا همه فرستادم ولی گویا نمیرسه من شرمنده شدم دوباره می فرستم عزیزم

خیلی خیلی ممنونم عزیز دلمی
شاینا
13 مهر 90 12:10
ممنونم از اینکه به وب شاینا سر زدین و نظر دادین... اره خدا رو شکر شاینا بهتره. کوچولوی نازتون رو ببوسین


متشکرم ممنون