فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

گرانترین جواهر زندگیم

1390/6/14 10:09
نویسنده : شیرین
257 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  بعد از ماه رمضان ساعات کاری تغییر کرده و طولانی تر شده هر روز لحظه شماری میکنم تا ساعت ١:٣٠ بشه و بیام  مهد  ببرمت خونه و محکم تو بغلم فشارت بدم و از ته دل  بوسه بارانت کنم . با وجودی که الان حدود ١٣ ماهه که میری مهد ولی باز هم دلم برات تنگ میشه . هر روز که میام مهد توی راه  دعا میکنم که بهت سخت نگذشته باشه و صحیح و سالم باشی و وقتی که میبینمت یه نفس راحت میکشم  انگار که تا اون لحظه حتی نفس کشیدن هم برام سخت بوده . خدای بزرگ بابت این بهترین نعمت زندگی که به ما دادی شکرت و اگر قصوری از ما صورت گرفته خدایا خودت به بزرگیت ما را ببخش .   دختر گلم الان دیگه کاملا حرفای ما رو متوجه میشی و دلت میخواد پا به پای ما حرف بزنی و سعی میکنی لباسات رو خودت بپوشی  دیگه داری خودکفا میشیاماچقلب .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سيد کوچولو
14 شهریور 90 10:38
قربون دختر ناز که حرفاي مامانو ميفهمه... عمل هم ميکنه ايشالله


از اینکه به وب فاطمه سر زدید ممنونم