فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

دخترم عشق من

شازده کوچولو

1390/3/4 8:25
نویسنده : شیرین
232 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیشب هوا خیلی گرم بود بابایی گفت بریم پارک منم زودی وسایل شام رو اماده کردم ونمازمون و خوندیم و رفتیم پارک . کلی با وسایل بازی کردی  و دلت میخواست سوار ماشینا هم بشی و همش از خوشحالی جیغ میکشیدی اینقدر از بازی کردن لذت میبردی که دلت نمیخواست یه جا اروم بشینی تا یازده شب پارک بودیم بعد اومدیم خونه و تو اینقدر خسته بودی که بر خلاف هرشب زود خوابیدی . صبح به قدری هوا خوب میشه و خنکای بهاری میوزه که ادم دلش نمی خواد از خواب بیدار بشه تو هم که اینقدر اروم و راحت خوابیده بودی که اصلا نفهمیدی من کی رفتم سر کار . بابایی میگه وقتی بیدار میشی همه جا رو دنبالم میگردی الهی مامان فدات بشه .خیلی دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)