فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

دخترم عشق من

مهر مادری

1390/3/3 8:51
نویسنده : شیرین
173 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم از روزی که پا به خونه قلبمون گذاشتی تازه فهمیدم که مادرم چقدر سختی کشیده تا ما رو بزرگ کرده اونهم با سختیهای اون موقع و کمبود امکانات و جنگ و... . واقعاصبر و تحمل مادرای اون موقع خیلی بیشتر از ما بوده  و ما الان با این همه امکانات و رفاهی که وجود داره دایما از سختی نگهداری بچه می نالیم .من سعی میکنم مثل مادرم  صبور  باشم و در برابر بیقراریات فقط عشق و محبت رو بهت هدیه بدم . درست همون کاری که مادرم برای ما انجام داد . میخوام جوری تربیتت کنم که   لوس و نازک نارنجی نباشی و مقاوم و استوار باشی . منظورم پدر و  مادر سالاری نیست ولی فرزند سالاری هم نباشه  . خدا کنه بتونم درست تربیتت کنم . خدایا کمکم کن تا بتونم فرزند سالم و صالحی داشته باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)