فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

دخترم عشق من

چه دختری مه پیکری پیرهن زری مثل فرشته

1390/3/7 8:16
نویسنده : شیرین
519 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من نمی دونی چقدر خوشحالم دیروز اولین قدماتو برداشتی . دیروز تو اشپز خونه مشغول تدارک ناهار بودم و تو مشغول بازی و بابا هم مثل همه باباهای دیگه مشغول استراحت و تماشای شبکه خبر بود . همینطور که مشغول اشپزی بودم برگشتم که نیگات کنم چیکار میکنی دیدم به به یه پیاز گنده رو دستت گرفتی و داری به سمتم میای دو سه قدم که برداشتی افتادی و بعد خندیدی منم شوکه شده بودم و هم خوشحال بودم به بابایی هم گفتم که بیاد ببیندت اونم خیلی خوشحال شد تا شب چند بار دیگه هم راه رفتی. وقتی که بلند میشدی که راه بری منو بابایی برات میخوندیم:ماشالله  ماشالله   ماشالله به پا هاش  ماشالله به چشماش  .... ماشالله ماشالله بش بگین ماشالله .

دخترم استوار و محکم قدم بردار. وسعت زندگی نیاز به گامهای قاطع و با اعتماد به نفس تو دارد . پس با قدرت و اطمینان قدم بردار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)