فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

دخترم عشق من

ارامش

1392/3/1 11:36
نویسنده : شیرین
897 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم این روزهای پر مشغله مثل همیشه صبور و مهربان کنار منی .. بازیهای تقریبا بزرگانه ... نقاشیهای منسجم تر  و شعرهای کاملتر و صد البته لجبازیهای مربوط به سه سالگی همه و همه نشون دهنده اینه که کم کم داری بزرگ میشی ... نه گفتن به همه چیز و اینکه هر کاری رو باید خودت انجام بدی و  استفاده زیاد از واژه خودم ...خودم ... از جمله چیزاییه که در رفتارت میبینم و جز صبر و مهربانی و شکیبایی و ملایمت چاره دیگه ای ندارم  در مقابل مهربونیهای بچه گانت و خنده های کودکانت زیبایی بی حد و حصر دنیای منه ... الان دیگه معنای شوخیهای منو درک میکنی و از خنده ریسه میری ... میدونم که این مرحله هم تموم میشه و من فقط با ارامش خودم میتونم بهت دلگرمی و اعتماد به نفس بدم تا بتونی بهترین رفتار رو داشته باشی تا خودت تشخیص بدی کدوم کار درسته و کدوم کار اشتباه ... خدایا به من ارامشی عطا کن تا بتونم یه زندگیه اروم و پر از مهربونی رو برای خانوادم ایجاد کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان اميرحسين و ارميا
9 خرداد 92 0:00
انشاالله كه همينجور باشه شيرين جون همه چي عالي پيش بره.راستي آدرس وبم عوض شده اونجا لينكت ميكنم

ممنونم عزیز دلم

مامانی درسا
15 خرداد 92 3:27
ای جونمی دختر گلم ...... اشناالله که همیشه سلامت باشی و مامان همین طور با شوق برات بنویسه ..... مامانی نقاشی هاشو براش بذار در آینده خیلی دوس داره نقاشی های کوچولویشو ببینه

ممنونم ... باشه حتما

مامان اميرحسين و ارميا
12 تیر 92 18:14
كجايي شيرين جون كم پيدايي؟؟؟؟؟

سرم شلوغه فرصت نمیکنم بنویسم ... ممنونم از اینکه به یادم بودی دوست عزیزم

کاکل زری یا ناز پری
4 مرداد 92 11:15
سلام شیرین جون خوبین؟ نماز روزه هاتون قبول باشه خیلی دلتنگ تون بودم میبینم که دخمری کلی بزرگ شده برا خودش خانوم شدهههههه

سلام ... ممنونم عزیز دلم

مامان خورشيد
14 مرداد 92 9:47
دلتنگتونم و سرم بسيار شلوغه، سر فرصت خدمت مي رسم. "دوستان عزيزم اگر براي خرج كردن مبالغ فطريه هاتون راهي خواستيد، خواهش مي كنم يك سري به اينجا بزنيد و يا در صورت امكان اطلاع رساني كنيد. بسيار سپاسگزارم." /http://massi1353.blogfa.com لطفا پست EB را مطالعه فرماييد.
مامانی درسا
16 مرداد 92 21:53
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک

ممنونم عزیز دلم .. عید شما هم مبارک باشه

مهسا
20 مرداد 92 0:14
سلام عزیزم وبت عالیه ب منم سر بزن خاستی بلینک.

سلام مهسای عزیز ... متاسفانه ادرس وبت مشکل داره باز نمیکنه .. خوشحال میشم که لینکتون کنم .. لطفا ادرس سایتتو دوباره بفرست

شبنم
20 مرداد 92 11:07
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
مامان رها
27 مرداد 92 8:52
سلام خوبی نیستید چرا به تولد رها سادات دعوت شدید

سلام ممنونم عزیزم


مامان علی
30 شهریور 92 15:41
سلام شیرین عزیزم خوبی گلم ؟ ایشالا همیشه سالم و تندرست باشی در کنار خونواده و روز به روز شاهد شکوفایی ثمره زندگیتون . البته با وجود مامان گلی مثل شما همین انتظار هم میره .


فاطمه گلی رو ببوس.


















سلام زهرای عزیزم خیلی ممنونم علی جون رو از طرف من ببوس








مامان خورشيد
31 شهریور 92 12:02
آرزو ميكنم لحظه هاتون همه پر از خوشي باشه و هرجا هستيد شاد و سلامت باشيد.

خیلی ممنونم ایشالله برای شما هم همینطور باشه

بیمه سامان
2 مهر 92 14:49
بچه ها شیشه عمر و سرمایه زندگی پدر و مادرند. بیایید برای شیشه عمرتان سرمایه گذاری کنید.پس از پرداخت حداقل 10 سال حق بیمه عمر، اندوخته قابل تبدیل به مستمری داشته باشید. با خرید یک بیمه نامه عمر در جشنواره بزرگ سامان شرکت کنید. فقط با تکمیل فرم در سایت www.bestlifeinsurance.ir (لطفا در فرم اسم وبلاگ را وارد کنید تا با خرید بیمه نامه عمر یک بیمه نامه آتش سوزی و حوادث خانواده جایزه بگیرید.) بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان
مامانی درسا
14 مهر 92 7:43
عزیزم شیرین جون نیستین ؟؟؟؟؟ نگرانتونم ...... انشاالله که خوش و خوب باشین ...... خبر بده از سلامتی تون


خیلی ممنونم سرم خیلی شلوغه .. ممنونم که به یادم بودی عزیزم درسا جون رو از طرف من ببوس