فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

دخترم عشق من

روزای ابری ....

1391/9/22 9:15
نویسنده : شیرین
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فاطمه عزیزم  این روزا مثل همه روزای خوب خدا میگذره و همه تبدیل به خاطره میشه ... دیروز وقتی از مهد اوردمت خونه خسته بودی وشیر خوردی و خوابیدی من وبابایی هم ناهار خوردیم و خوابیدیم ... بعد از استراحت همه با هم رفتیم بیرون و خرید کردیم هوا سرد بود و زود برگشتیم خونه ... با هم بازی کردیم و نقاشی کشیدیم و بعد من مشغول تدارک شام و ناهار فردا شدم و تو هم با بابایی اواز میخوندی ... محرم و عزاداری و نوحه خوانی خیلی روت تاثیر گذاشته برام میخونی حسین جانم حسین جانم ... و با زبون بچه گانت میخونی: نیزه شکسته ها را بزن کنار زینب حسینت اینجا خپته!(خفته) منو بابایی هم سینه میزنیم ! (هیات خانوادگی!) . قطار بازیو خیلی دوست داری به من وبابایی اصرار میکنی تا قطار بازی کنیم (پشت لباس همدیگه رو میگیریمو دور خونه میدویم ) یادمه که ما هم بچه بودیم همین بازیا رو میکردیم  ...

این روزها هوا ابریه و چقدر من این هوای ابری رو دوست دارم و چه خاطرات خوبی در این هوای ابری دارم به ابرا که نگاه میکنم دلم میگیره میدونم که اون روزا دیگه هیچ وقت تکرار نمیشه .......خدایا شکرت راضیم به رضای تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

کاکل زری یا ناز پری
22 آذر 91 11:43
شیرین جون این بچه ها آدمو به چه کارایی وا میدارنا؟؟ قطار بازی ...از نوشته هات معلومه که خانوم با خدا و با ایمانی هستی منو تو دعا هات فراموش نکن

اره عزیزم خدا ایشالله نصیب شما کنه ... اگه لایق باشم همیشه همه دوستانم رو دعا میکنم . التماس دعا

یک عاشقانه آرام
24 آذر 91 22:20
الهی همیشه شاد باشین....
کتابامونم حقوقیه

ممنونم گلم ... چه عالی موفق باشید

مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
25 آذر 91 11:02
عزيزمممممم فاطمه، اين كانون گرم خونستا آره هواي ابري خيلي باحاله هرچنديه وقتايي دلگيرميشهمواظب خودتون تو اين شبهاي سرما باشين

ممنونم دوست خوبم شما هم مواظب خودتو و نینی گولوت باش عزیزم

مامان علي
26 آذر 91 11:34
سلام شيرين جونم خوبي ؟ فاطمه گلي چطوره ؟
عزادارياتون با مداح كوچولو قبول باشه ...
من كه نگران وب علي هستم بازم باز نميشه ...
فاطمه جونم رو ببوس...

سلام زهرا جون خوبیم ممنونم . اگه کاری از دست من برمیاد بهم بگو .. علی جون رو از طرف من ببوس

مامان علي
26 آذر 91 11:41
شيرين جونم خوشبختانه الان تونستم وارد وب گل پسرم شم ...
نميدونم مشكلش از چيه ؟ خيلي نگرانش بودم ...
مرسي از همكاريت...

خدا رو شکر ... خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم

مامان خورشيد
26 آذر 91 11:42
حتما روزاي بهتري در پيش دارين كه زيباترين خاطرات ازش ساخته ميشه.

امیدوارم همین طور باشه.ممنونم از نظر قشنگت




مامان رها
5 دی 91 17:10
سلام و صد سلام و هزاران سلام به شما عزیز ممنون که همیشه بیادمونی همون طور که گفتی خیلی سرم شلوغ بود ببخش که دیر اومدم پیشتون و لی دلم ربای خوندن مطالبتون لک زده بود


سلام عزیز دلم ممنونم که اومدی خوشحالمون کردی
مامان رها
5 دی 91 17:12
آخ من قربون این مداح اهل بیتم بشم الهی
عزیزم فدات بشم ما رو هم توهیات خانوادگیتون دعا کنید

قربونت برم مامان رها جون ... چشم حتما . التماس دعا

مامانی درسا
8 دی 91 3:32
کچایین شما ؟؟؟؟؟؟؟

همین جاییم... نه خیلی دور نه خیلی نزدیک ... به یاد دوستان ... ممنونم که به یادم بودی گلم .

مهسا مامان نورا
6 تیر 92 15:43
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی