فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دخترم عشق من

مامانی تب ندارم !!!

1391/9/13 10:38
نویسنده : شیرین
711 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم شنبه وقتی از مهد میومدیم خونه تو راه عمو رو دیدیم و حدودا  نیم ساعتی با بابایی مشغول صحبت شدن هوا هم سرد بود وقتی رسیدیم خونه خوابیدی و وقتی از خواب بیدار شدی تب داشتی معلوم بود که حسابی سرما خوردی بابا بزرگ هم اومد خونمون و با بابابزرگ مشغول بازی شدی منم دلنگران بهت استامینوفن دادم و مشغول کارای روزمره شدم شب دوباره تبدار بودی از بس نگرانت بودم و همش تبت رو چک میکردم خودت به من میگفتی مامانی تب ندارم و دستات رو به من نشون میدادی و میگفتی ببین تب ندارم ! یکشنبه رو مرخصی گرفتم تا کنارت باشم خوشبختانه تبت خیلی کمتر شده بود برات سوپ درست کردم اما خیلی علاقه ای به خوردن نشون ندادی سرفه هم میکردی ..... .امروز به سختی اومدم سر کار . نگران وضعیت تو بودم  زنگ زدم مهد گفتن بازی میکنی و حالت خوبه ... اما من بازم نگرانم انگار خدا مادرا رو فقط برای نگران بودن خلق کرده ...........خدا کنه زود زود خوب بشی. خدایا مصلحتت رو شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:47
سلام مامان مهربون. ایشالا دخملت زودی خوب خوب میشه مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده. اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده. بوس واسه نی نی ماهت http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:48
سلام مامان مهربون. ایشالا دخملت زودی خوب خوب میشه.
مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده.
اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده.
بوس واسه نی نی ماهت
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php

سلام ممنونم . باشه رای میدم بهش .


مامان رها
13 آذر 91 16:24
الهی بمیرم پس دخملی هم ویروس جدید رو گرفته ببین گول سر حالیشون رو نخور ممکنه گلوش بد تر بشه باید چند بار دکتر ببریش اگه این وبروسه باشه 2 هفته ای هم مهمونه مواظب باش همه هم تو خونه می گیرن ایشالله که این ویروسه نباشه و زود خوب شه به هر حال مواظبش باش بهتر باشی خاله قربونت


ممنونم مامان رها . امان از این ویروسها ... . قربونت برم خاله مهربون دعا کن زود خوب بشه . رهاجون رو از طرف من ببوس گلم

یک عاشقانه آرام
19 آذر 91 20:11
سسسسلام خانومیی...خوبین دختر گلمون چطوره؟
ازتون بی نهایت ممنونم که این مدتی که نبودم به یادم بودین و سر میزدید...دوستتون دارم خیییلییی


سلام خوشحالم که اومدی... ممنونم گلم .. منم دوستت دارم دوست خوبم

مامان علی
20 آذر 91 19:35
سلام شیرین جونم ایشالا فاطمه گلی خوبه خوبه شده و اصلا تب و مریضی سراغش نمی یاد...
شیرین جونم وبلاگ علی جونم مدام مسدود میشه نمیدونم علتش چیه؟؟خیلی نگرانم ...


سلام زهرا جون . ممنونم . مسدود میشه یعنی چی ؟جه پیغامی میده ؟میبینم یه چند وقتیه اپ نمیکنی . اگه مشکلت حل نشد به مدیریت وبلاگ برات تلگراف میزنم. نگران نباش درست میشه .

کاکل زری یا ناز پری
22 آذر 91 11:44
خدا بد نده دخمرمون خوب شده؟؟

ممنونم اره خدا روشکر بهتر شده

مامان خورشيد
26 آذر 91 11:41
الهي ديگه پيش نياد. بچه ها كه مريض مي شن بيشتر از خودشون ماها اذيت ميشيم و آدم دلش مي خواد بدترين مريضي رو بگيره ولي بچه ها مريض نشن.

ایشالله که هیچ بچه ای مریض نشه . گل گفتی دوست خوبم