فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

دخترم عشق من

خودم بلدم ....

1391/5/10 11:59
نویسنده : شیرین
698 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فاطمه عزیزم الان چند وقته که یاد گرفتی خودت بیشتر کارات رو انجام بدی و اصرار زیادی داری که خودت میتونی . میخوام لباس تنت کنم با تاکید به من میگی خودم بلدم خودم بلدم و البته خودت به سختی لباس میپوشی میخوام صورتت رو بشورم میگی بلندم کن خودم بلدم .. و از چپ و راست بلد بودن خودت رو اعلام میکنی قربون دخترم برم که داره مستقل میشه ... به عمو پورنگ علاقه زیادی داری مخصوصا اون شیر و خارپشتی که نشون میده وقتی برنامه تموم میشه با التماس از من میخوای که شیر رو برات بیارم ومتوجه نمیشی که من نمیتونم برات بیارم وتا حدودی وقتی که بهت میگم خداحافظی کردند و رفتن خونشون قانع میشی و منم سریع با ترفندای مختلف حواست رو پرت میکنم . خوشبختانه خیلی به تلوزیون و کارتون وابسته نشدی به خود من رفتی که به برنامه های تلوزیون خیلی علاقه ای ندارم ... امروز از اون روزاییه که خیلی بی دلیل خوشحالم شایدبه خاطر یه حس خوبی که تمام وجودم رو گرفته ... حس خوب دوست داشتن ... حس خوب بودن ... .. بازم خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نازنین زهرا
10 مرداد 91 12:02
سلام عزیزم وبلاگ دخملی خیلی قشنگه!من ونازنین زهرا هم خوشحال میشیم به وب نی نی سر بزنی!


سلام دوست خوبم . ممنون که اومدین . اومدم... متاسفانه ادرستون درست نبود نتونستم وبتون رو ببینم اگه ممکنه دوباره ادرس بذار

نایسل خانم
10 مرداد 91 14:08
آخی خانوم شده ...
منم بچه بودم همیشه میرفتم از گوشه تلویزیون و سوراخی پشتش نگا میکردم میگفتیم اونا رفتن اون تو بخوابنن

ای جونم الهی......

نسترن(یک عاشقانه آرام)
11 مرداد 91 11:08
ای جانم داره کم کم بزرگ میشه دخملی...
منم خیلی میترسم اصلا سکته میکنم از دیدن سوووووووووووووووووووسک

منم همینطور .




مامان علی
11 مرداد 91 15:35
عزیزم ماشالا به فاطمه گلی که بزرگ شده و مستقل شده....
خدا کنه همیشه شاد باشی شیرین جونم ...
راستی نماز روزه هاتم قبول عزیزم .

ممنونم زهرا جون . نماز روزه های شما هم قبول باشه عزیز دلم .

مامانی درسا
12 مرداد 91 3:06
قربونش برم عزیزم فاطمه گلی خاله که مستقل شدی ...... شیطون بلا حالا بگو کار انجام میدی یا کار واسه مامان درست میکنی

اره والله بیشتر کار واسم درست میکنه .

مامان اميرحسين
19 مرداد 91 16:13
چه خوب كه خودت كارهات رو انجام ميدي
مامان علی
21 مرداد 91 0:02


ممنونم که اومدی ...

❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 11:05
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

ممنونم . اومدم...............

نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 مرداد 91 14:13


ای جونم....

شاهده
31 مرداد 91 17:19
سلام عزیزم خوبی؟ قاطمه زهرا جان عزیز خوبه؟ خییییییییلی خوشحالم کردید که بهم سر زدی خانومی...ممنونم که برام دعا کردی...بالاخره شما مادری دعات مستجابه
به دخملی هم بگو برام دعا کنه اجازه میدی لینکتون کنم؟

سلام ممنونم هممون خوبیم . خوشحالم که اومدی عزیزدلم. حتما اگه قابل باشیم دعا میکنم . خوشحال میشم در جمع دوستانتون قرار بگیرم . منم لینکتون کردم