فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دخترم عشق من

رمضان تجلی...

1391/4/31 11:06
نویسنده : شیرین
774 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فاطمه عزیزم امروز اول ماه مبارک رمضانه . دیشب ساعت 3 بیدار شدم و سفره سحری رو اماده کردم بعد بابایی رو بیدار کردم تا سحری بخوره . خوشبختانه تو خواب ناز بودی و فقط بیدار شدی و اب خوردی و خوابیدی . اولین سحر خیلی خوب بود خدا کنه تا اخر ماه رمضان هم به همین صورت باشه خدا بیامرزه پدر کسی رو که پیشنهاد کم شدن ساعات کاری رو داد . ما از ساعت 8 تا 13 سر کار  هستیم و خوشبختانه بجز یک هفته ماه رمضان بقیه اون رو تعطیل هستم و این یعنی در کنار تو بودن . خدا کنه رمضان امسال هم خدا توفیق روزه داری رو به ما بده انشاالله 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان علی
31 تیر 91 15:22
سلام
حلول ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم .
التماس دعا عزیزم


سلام . متقابلا تبریک میگم .التماس دعا
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 تیر 91 16:55
نماز روزه هاتون قبول

ممنونم طاعات شما هم قبول حق باشه

نایسل
31 تیر 91 18:41
الهی فدات شم من خیلی قشنگ گتی دلم اروم شد

قربون دل مهربونت ...


نایسل
31 تیر 91 18:42
روزت قبول باشه خانوم برای منم دعا کن

ممنونم خانمی . اگه قابل باشم حتما دعا میکنم

نسترن(یک عاشقانه آرام)
1 مرداد 91 18:41
نه بابا ضایع شدن چیه!
ولی من که نوشته بودم برای نینیم که این عکس مادربزرگته!
حالا مهم نیست بابا
بووووووووووووووووووس


حالا خودمونیم خوشکل بودا!!

نایسل خانم
1 مرداد 91 19:49
مرسی خوشگلمممم اره خیلییییییی خسته شدم فدات شمممم
قابل نداره
راستی التماس دعا

ممنونم التماس دعا

مامان علی
3 مرداد 91 0:25
سلام شیرین جونم تو این شب و روزای عزیز ما رو فراموش نکنی التماس دعا گلم .
فاطمه گلی رو ببوسید

سلام زهرا جون باشه حتما. روی ماهتون رو میبوسه.




نگين
4 مرداد 91 13:32
سلام
التماس دعا
براتون آرزوي سلامتي آرامش و لبخند دارم.


ممنونم متقابلا برای شما و نگین جون هم ارزون بهترینها رو دارم

مامان رها
5 مرداد 91 17:16
سلام ما اومدیم ببخش که نگرانت کرده بودیم خوبیم و سلامتیم ماه رمضان هم مبارک و التماس دعا داریم

سلام خوشحالم که اومدین . خدارو شکر که خوب وسلامتید.التماس دعا

مامان اميرحسين
8 مرداد 91 10:59
نماز روزه هاتون قبول باشه

ممنونم عزیز دلم نماز روزه های شما هم قبول باشه

نسترن(یک عاشقانه آرام)
9 مرداد 91 10:57
مرسی دعا کنید زود خوب شم دارم میمیرم

ایشالله زود زود خوب میشی برات دعا میکنم

شاهده
9 مرداد 91 12:07
سلام خانومی ممنونم که بهم سر زدی و امیدم دادی...ولی اخه من هیچ حسی ندارم الان 4 روزه که جنین ها اومدن ولی هیچ حسی ندارم یعنی لانه گزینی یا هر علامت دیگه ای....


سلام عزیزم ممنونم که اومدی . جنین ها کار خودشون رو بلدند !علامت خاصی نداره عزیزم به وقتش علائم خودشون رو نشون میدن
شاهده
10 مرداد 91 10:33
سلام خانووووووم خوب خوبم الان خیلی بهترم با خودم کلنجار رفتم دیروز...به این نتیجه رسیدم که اگر خدا بخواد نی نی ها می مونن و اگر نخواد حتما رزقشون توو این دنیا نبوده...الحمدلله که جنین فریز دارم و خدا رو شکر که این دوره هم باعث پیرایش روحم شد...البته لخاطر یبوست شدیدی که گرفتم این احتمال رو میدم که نی نی ها نمونن (هر روز غذام فقط میوه و سبزیجات و سوپه ولی خوب اصلا من مشکل یبوست دارم که بخاطر استراحت مطلق و امپول پروژسترون تشدید شده)ولی خوب توکل بر خدا...خدا قادر مطلقه اگر بخوا حتی اگه سونامی هم بیاد مشکلی برا نی نی ها پیش نمیاد خیییییییلی دعام کن عزیزم

ایشالله که میمونند . جنین اینقدر به دیواره رحم محکم میچسبه که به این راحتی جدا نمیشه . برات از ته دل دعاکردم و میکنم...

نایسل خانم
10 مرداد 91 11:58
عزیز دلم آره خیلی داره موقعیتش پیش بیاد مینویسمم