فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دخترم عشق من

نگران نگرانیات ...

1391/4/28 10:27
نویسنده : شیرین
689 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم دیروز عصر رفتیم خرید موقع برگشت وقتی داشتم سوار ماشین میشدم سرم به در خورد و خیلی درد گرفت تو هم که تو بغلم بودی برگشتی و به من گفتی مامانی سرت درد گرفت گفتم اره مامانی خیلی درد م اومد و تا شب چند بار از من پرسیدی قربون دخترم برم که اینقدر نگران منه . صبح وقتی میومدم سر کار بیدار شدی و با چشمای قشنگت به من نگاه میکردی اومدم پیشت و بهت گفتم من میرم سر کار و زودی برمیگردم قربون چشمای نازت برم و چشمای چشم به راهت رو بوسیدم اروم کنار بابایی خوابیدی چیزی نگفتی اما تو دل من غوغایی بود ... خدایا شکرت بابت همه چیزای خوبی که به ما دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
28 تیر 91 12:04
آخی الان بهترین؟
منم خیلی سرم میخوره به اینور اونور حسین همش بهم میگه آخر یه بلایی سر خودت میاری!!
قربون این دخمل گل که اینقدر هوای مامیشو داره...بوووووووس

خوبم ممنونم عزیزدلم..

شاهده
28 تیر 91 15:39
سلام خانومی ممنونم که بهم سر زدی عزیزم...ممنونم بابت دعا های قشنگت و دلگرمی های خوبت...راستی منم انشالله اگر دختر دار شدم اسمشو فاطمه زهرا می ذارم...اخه به مادر قول دادم که اسمشو روو بچم بذارم... برای تو


سلام عزیز دلم . اسم خیلی قشنگ و بی عیب و نقصیه . ایشالله به حرمت نام فاطمه زهرا(س) صاحب یه دختر سالم و صالح بشید.
مامان علی
28 تیر 91 18:45
عزیززززززززززززم ماشالااا به فاطمه گلی که بزرگ شده و نگران مامانییه
خدا همیشه برای مامان و بابا نگهت داره گلم....
میبوسمت عزیزم

ممنونم عزیزدلم . ایشالله خدا همه بچه هارو برا پدر و مادرشون نگه داره. منم میبوسمت عزیزم




نایسل
28 تیر 91 20:59
آخی سرت بهتره؟
ای جانن چه دختر مهربونی

خوبم .ممنونم عزیزدلم .

نایسل
28 تیر 91 21:00
میزارم هفته دیگه اخراش میرم ازمایش سری پیش حامله بودم نشون نداد بی بی چک

اگه اینجوریه که همون ازمایش بهتره


نایسل
28 تیر 91 21:00
مرسی عزیز دلم بوسس مهربون دخترت به خودت رفته اینقدر مهربونه

ممنونم عزیزم لطف دارید . به مهربونیه شما که نمیرسه عزیزم

مامان اميرحسين
29 تیر 91 15:51
عزيزم چقدر بچه ها ملوسن همون قدر كه ما نگرانيم اونا هم نگران ميشن

اره واقعا. بعضی وقتا از ابراز احساسات اونا تعجب میکنم . ممنونم عزیزم که اومدی