فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

دخترم عشق من

ای الهه ناز ...

1391/4/24 8:51
نویسنده : شیرین
657 بازدید
اشتراک گذاری

 فاطمه عزیزم صبح پنجشنبه چون تعطیل بودم گذاشتم تا خوب بخوابی منم زودتر بیدار شدم و کارامو انجام دادم حدود 9 بیدار شدی تا بیدار شدی گفتی مامانی تخم مرغ میخوام عادت کردی که روزای پنج شنبه صبحانه تخم مرغ بخوری منم صبحانه رو اماده کردم و گوجه و پنیر هم اوردم تا خوشمزه تر بشه ... بعد از صبحانه با هم رفتیم ارایشگاه . تو ارایشگاه هم اروم تو بغلم نشستی تا خانم کارشو انجام بده کم کم حوصلت سر رفت و شروع به فضولی و بازی کردی . بعد رفتیم خونه عمو تا برای عقد کنان الهه کمکشون کنیم الهه هم حلقه های ازدواجشون رو نشونم داد و لباس عقد خوشکلش رو هم دیدم ما هم کمکشون کردیم و ظهر برای ناهار اومدیم خونه. بابایی از سر کار اومد و ناهار خوردیم و طبق معمول خوابم میومد ولی تو نذاشتی بخوابم شب رفیتم پارک و بابایی شام رو از بیرون سفارش داد و همونجا خوردیم حدود ساعت 11 برگشتیم خونه . تا اومدیم خوابیدی . جمعه هم بردمت حمام تا اب بازی کنی و بعد لباساتو شستم و ناهار خوردیم و خوابیدیم ... امروز بعد از ظهر جلسه عقد الهه عموست ایشالله که خوشبخت بشه .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 تیر 91 22:29
ایشالا خوششبخت بشننننننننننننن

ایشالله

مامان خورشيد
25 تیر 91 8:25
به سلامتي الهي خوشبخت باشن. براي شما هم آرزوي روزهايي شاد و آروم دارم.

ممنونم عزیز دلم

مامان اميرحسين
26 تیر 91 20:09
سلام سلام خوبي مرسي از اينكه به ياد ما بوديد ما اومديم ديگه من يه سوال داشتم خصوصي ميپرسم

سلام خوبم ممنونم که اومدی

نایسل
26 تیر 91 20:59
خوشبخت بشن الهی
چه دختر خوبی...

خیلی ممنونم عزیزم. ایشالله

نایسل
26 تیر 91 20:59
مرسی عزیز دلم
نایسل
26 تیر 91 21:46
وای عشقم مرسی یادت بود سالگرددد ما

ایشالله خوشبخت باشید عزیزم