فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

دخترم عشق من

به چشمان تو سوگند ...

1391/4/13 11:34
نویسنده : شیرین
413 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم فاطمه عزیزم پنج شنبه عروسی محمد پسر خاله  بود که رفتیم عروسی و خوش گذشت محمد والهام تازه از مکه اومده بودند و همون شب جلسه عروسیشون بود خیلی خوبه که زندگیشون رو اینجوری شروع کردن . ایشالله  خوشبخت بشن ...

یاد میاورم دستانت را که روزی مرهم دردهایم  غروب غمهایم و شادی لحظه هایم بود اینک به یاد نگاهت اه میکشم و ان را در قفس دل حبس میکنم تا به سویت ایم و در پایت فرو ریزم ...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
11 تیر 91 20:45
خوش به حالشون چقدررر زندگی شونو خوب شروع کردن خوشبخت بشن
راستی عزیزمم شب به جای تو خونه موندن پارک سر خیابون میریم سخت نیست که

خیلی خوبه .خوش بگذره عزیزم




مامان علی
12 تیر 91 20:37
سلام شیرین جون خصوصی داری.

ممنونم زهرا جون

مامان علی
12 تیر 91 20:40
شیرین جون یه سوال ؟ سایت علی یه چند وقته بد باز میشه یا اصلا باز نمیشه برای شما راحت باز میشه ؟ نمیدونم مشکلش چیه ؟ میگن مال این شکلک هایی که میزنم تو سایتش ؟ خیلی نگرانشم .

نه منم به سختی وارد میشم . عزیز دلم من اول انتی ویروس کامپیوتر رو موقتا غیر فعال میکنم و بعد کوکیها را از internet option حذف میکنم تا بتونم وارد وبسایت بشم اینا رو از راهنمای ورود به سایت پیدا کردم. امیدوارم موفق بشی.

مامان خورشيد
13 تیر 91 12:06
مباركه. الهي خوشبخت باشن.


ممنونم