فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دخترم عشق من

لالا ... لالا...

1391/3/6 10:57
نویسنده : شیرین
447 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم فاطمه عزیزم   چند شبه که بعد از قصه شب به من میگی برات لالایی بخونم تا خوابت ببره اولش که بیداری خودت هم با من میخونی و اخر هر مصرعشو کامل میکنی منم لالایی که از مادرم یاد گرفتم رو میخونم یه حس ارامشی به من میده که این ارامش به تو هم منتقل میشه . بعضی وقتا در حین خوندن لالایی یاد مادرم میافتم و به این فکر میکنم که همین زحمتا رو (حتی خیلی بیشتر)برامون میکشیده و اونوقت چشمام پره اشک میشه ... یادش بخیر...

لالا گلم باشی تسلای دلم باشی

لالا گل زیره تو رو خواب خوشی گیره

لالا گل پسته شدم از گریه ات خسته

لالا گل الو دو چشمان تو خواب الو

لالا گلم باشی تسلای دلم باشی

لالا گل زیره تو رو خواب خوش گیره

لالا گل لاله پلنگ در کوه چه میناله

برای دختره خاله که دختر خاله بیماره

لالا گلم باشی تسلای دلم باشی

.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خورشيد
3 تیر 91 8:53
الهي ساليان سال سايه مامانتون بالاي سرتون باشه و فاطمه گلم توي آغشتون بزرگ شه.

مامانم به رحمت خدا رفتند . ممنونم از لطفتون

/.
10 تیر 91 0:12