فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دخترم عشق من

مادرم ...دوستت دارم

1391/2/23 11:04
نویسنده : شیرین
365 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم فاطمه من    امروز روز تولد خانوم فاطمه زهرا (س)است . خوشحالم که امروز روزیه که  به من هم به عنوان مادر تبریک میگن . یکی از همکارام  فرزندی نداره اما با این وجود اومد پیشم و بهم تبریک گفت منم این روز رو بهش تبریک گفتم و براش از ته دل ارزو کردم که خدا به او و همه کسایی که ارزوی مادر شدن دارند فرزندی سالم وصالح عطا کنه ... . دختر عزیزم دیشب مادر جون  و عمه فاطمه امده بودند خونمون و باز هم شیطنتای تو و نازنین شروع شده بود . براتون اهنگ گذاشتیم و کلی با نازنین هنر نمایی کردین . تیشرت پارسالی تو پوشیده بودی که برات کوچیک شده بود و شکمت پیدا بود همه بهت میخندیدن مثل هندیا شده بودی ... الهی فدای دختر چشم سیاهم برم دختر ایرونیه من .

مادرم خاک پای بهشتیت توتیای دو چشم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا
23 اردیبهشت 91 10:52
سلام. رمزام با هم فرق میکنه. در اسرع وقت برات میفرستم عزیزم

ممنونم عزیز باید یه دفتر رمز تشکیل بدی عزیزدلم
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 14:48
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .

سلام ممنون که به ما سر زدید . منم اومدم وبتون رو دیدم خیلی قشنگ بود اما متاسفانه من جایی برای نظر دادن پیدا نکردم .

مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 10:59
سلام عزیزم انشاالله هم مادر بودنو تجربه کنن که یه تجربه فوق العاده س ...... عزیز دلم وای که چقدر این دخملی باید خوشگل باشه ..... عزیزمو ببوس ..... خانم هندی رو

ایشالله . ممنونم عزیز دلم

حاج علی
28 اردیبهشت 91 0:49
سلام خاله جون من از زیارت برگشتم بهم سر بزن

باشه اومدم

كاكل زري يا ناز پري
29 اردیبهشت 91 17:29
روزتون مباك عزيزم ممنو از اينكه به يادم بودي شيرين جان من با شرمندگي روزتون رو دير تبريك گفتم اميد وارم سالسان سال در كنار همسر و گل دخترت اين روز رو جشن بگيري

ممنون عزیز دلم

حاج علی
31 اردیبهشت 91 2:49
سلام خاله ممنون قبول حق انشالا روزی شما باشه حضرت رسول خودش بطلبه و با معرفت مشرف بشین اونجا برا همه دوستای وبلاگی حاج علی دعا کردیم اگه خدا قبول کنه مرسی از لطفتون

سلام زهرا جون . ایشالله روزیه همه بشه . خیلی ارزوشو دارم . ممنونم از اینکه به یادم بودی . حتما خدا قبول میکنه .