فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دخترم عشق من

تگرگ

1391/2/16 11:39
نویسنده : شیرین
395 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه من . عصر پنج شنبه با بابایی رفتیم خرید تا برای مربیات هدیه روز معلم (ببخشید هفته بزرگداشت مقام معلم ) بگیریم . نمی دونم این چه رسمیه که حتما باید واسه معلما هدیه بخریم . ما هم  براشون هدیه گرفتیم . حالا خدا کنه که تاثیر داشته باشه و بیشتر بهت برسند . خوش به حال معلما که چقدر راحتن! هفته ای یکی دو روز تعطیلند روزای پنج شنبه رو هم که براشون تعطیل کردند . ساعات کاریشون هم حداکثر تا دو هستش . اگر هم رابطشون با مدیر خوب باشه گاها  میتونند از کلاساشون بزنن و غیبت کنند و از مرخصی هم استفاده نکنند هیچکس هم متوجه نمیشه . سه ماه تعطیلی هم اضافه بر تعطیلات دارند ... واقعا خوشبحالشون .... کاشکی ما هم معلم بودیم .... واقعا معلمی شغل شریفیه و برای خانمها بهترین شغل محسوب میشه . بگذریم از این مقولات ... اصلا به هیچکی مربوط نمیشه ... اهی عمیق میکشم و ادامه میدم ... یادش بخیر معلمای خوبی داشتیم ... دو سه تا شون به رحمت خدا رفتند ...  دوران دبیرستان و دوره ارشدم بهترین دوران تحصیلم بودند .... امروز قراره بابایی هدایا رو تحویل مربیت بده امیدوارم خوششون بیاد ... دیشب ساعتای 4 صبح تگرگ میومد... (راستی راستی خدا اینجا رو با شمال اشتباه گرفته که اینقدر امسال بارون میاد ) تگرگ خیلی شدید بود از صداش بیدار شدی و سر جات نشستی اروم بهت گفتم بخواب عزیزم صدای بارونه و تو هم گفتی بارون میاد و بعد اروم گرفتی خوابیدی ... خدایا شکرت به خاطر این نعمتهای بی انتهات....دوستت دارم خدا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی درسا
16 اردیبهشت 91 12:49
شیرینی سلام عزیزم .... دختر گلیم چطوره ؟ انشاالله همیشه خوب و خوش باشین ..... یه دنیا بوس

سلام عزیز دلم .خوبه ممنونم . یه دنیا بوس برای درسا جونی.

مامان اميرحسين
16 اردیبهشت 91 19:07
خصوصي

ممنونم عزیز دلم

مامان رها
18 اردیبهشت 91 7:50
رها هم از صدای تگرگ و بارون و باد شدید می ترسه و میره یه جا قایم میشه یا می پره تو بغل من و میز نه زیر گزیه

ای جونم . از طرف من ببوسش

كاكل زري يا ناز پري
19 اردیبهشت 91 20:45
روز معلم مبارك شيرين جان شما هم معلم بزرگي هستي كه دختر به اين خوبي تربيت مي كني



ممنونم عزیز دلم
نسترن
20 اردیبهشت 91 1:00
سلام دوست خوبم.خوبین؟فاطمه نازم چطوره؟
دلم براتون تنگ شده...دوستتون دارم

سلام نسترن جان . خوبیم ممنونم . ما هم دوستتون داریم .

نسترن
20 اردیبهشت 91 14:06
خصوصی دارین مامی
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 14:27
کجایییییی ؟؟؟؟؟؟؟

همین جام . اومدم

مامان اميرحسين
22 اردیبهشت 91 14:18
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . .


ممنونم متقابلا به شما هم تبریک میگم







مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 1:30
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .


ممنونم متقابلا به شما هم تبریک میگم