فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

دخترم عشق من

رنگین کمون هفت رنگه ...

1391/1/30 13:53
نویسنده : شیرین
529 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم امروز هوا حسابی بارونی بود (مثل دل من) . چند روزه که وقتی از مهد میای خونه بهونه دردر  رو میگیری و دستمو میکشی که بریم بیرون منم مجبور میشم ببرمت در حیاط تا بچه ها رو ببینی . یک ساعت بعد باز دوباره هوس بیرون رفتن میکنی . خوشبختانه به نقاشی علاقه زیادی داری یه وایت برد کوچولوی اهن ربایی برات گرفتم که نقاشی بکشی . من و بابایی رو هم وادار میکنی تا برات ببعی و پیشی و گاو و ... برات بکشیم . یه جعبه مدادرنگی هم برات گرفتم که با اونا هم سرگرمی . مداد رنگیاتو کنار هم میچینی و به من میگی مامانی بخون . و منم شعر رنگین کمون هفت رنگه رو برات به اواز دلنشین !!! میخونم تو هم با من همراهی میکنی و میخندی . شعر تاب تاب عباسی رو کامل میخونی این اولین شعریه که کامل میخونی . بقیه شعرا رو هم نصفه نیمه بلدی . از شعر یه روزی یه اقا خرگوشه ... خیلی خوشت میاد و ذوق میکنی . الهی قربون شعر خوندنت برم .عزیزمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ماني
30 فروردین 91 14:02
با سلام محمد ماني در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین
نسترن
30 فروردین 91 22:29
سلام.
خصوصی دارید

سلام ممنون

مامان علی
4 اردیبهشت 91 0:19
سلام شیرین جون نکنه خدا دلت بگیره و بارونی بشه ایشالا همه چی درست میشه
کاش از دلت خبر داشتم عزیزم
فاطمه گلی رو ببوس و برامون از احوالش بنویس

ممنونم زهرا جون . علی کوچولو رو از طرف من ببوس


afshin
4 اردیبهشت 91 1:26
آماده راه پيمايي باشيد - براي نجات خاک ميهن - دولت هم حمايت ميکند نترسيد روز 10 ارديبهشت مقابل سفارت امارات ساعت 4 پس از نيمروز همه با هم براي سه جزيره ايراني ابوموسي ( گبه سبز ) تنب بزرگ و تنب کوچک روز 10 ارديبهشت ماه مقابل سفارت امارات ميرويم و از سرزمينمان دفاع ميکنيم . پيام رساني کن اگر ايراني هستي . خداوند نگهدار سرزمين و فرهنگمان باد .
مامان رها
4 اردیبهشت 91 16:36
زهرا جون بدو بیا و ببین ما دریا داریم وسط کویر باورت نمیشه بیا تو وب رها یه سری بزن


واقعا؟!!