فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

دخترم عشق من

در حسرت دیدار ...

1391/1/21 9:10
نویسنده : شیرین
313 بازدید
اشتراک گذاری

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست

همه دریا از  ان ما کن  ای  دوست

دلم  دریا  شد و دادم  به دستش

دل از دریا مکش پروا کن ای دوست

امروز از اون روزاییه که خیلی دلم گرفته . کاش ادما میتونستند حرف دلشون رو راحت بنویسند  اما خیلی سخته خیلی . بعضی وقتا یه روزایی تو زندگیه ادما هستش که روزی هزار بار از خدا میخوای که دوباره تکرار بشن . بعضی وقتا ادمایی تو زندگیت قرار میگیرند که ارزوی یک لحظه دیدنشون ارزوی هر روز صبحت میشه . حدود ١٢ سال پیش یه همچین روزای بهاری بهترین خاطرات عمر من ثبت شد با وجود گذشت زمان بازهم تک تک لحظاتش رو بارها و بارها مجسم میکنم ... کاش میتونستم مثل خیلی چیزای دیگه فراموش کنم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان علی
21 فروردین 91 12:04
سلام شیرین جون هر چند با خوندن نوشتتون متوجه منظورتون درست نشدم ولی امیدوارم هیچوقت دلتون نگیره و همیشه خاطرات خوش براتون تکرار شه شاد باشید و سالم

ممنونم زهراجون

مامانی درسا
22 فروردین 91 2:03
مامانی متوحه نشدم . ولی با توحه به عنوانت فکر برای کسی دل تنگید . امیدوارم همیشه دلتون خوش و لبتون خندون باشه عزیزم .

ممنونم عزیز دلم

مامان علی
22 فروردین 91 15:07



ای جونم . مهربون من
مامان صدف
23 فروردین 91 11:29
امیدوارم همشه دلت شاد و لبت خندون باشه

ممنونم مهربون

مامانی درسا
24 فروردین 91 1:30
مامانی خوبی دل تنگت برطرف شد دوست من .

اره ممنونم عزیز

مامان اميرحسين
25 فروردین 91 18:53
سلام شيرين جون منم متوجه نشدم اما برات آرزو ميكنم لحظات شيرينت دوباره تكرار شه

سلام ممنونم عزیز

مامان رها
26 فروردین 91 8:51
سلام عزیزم خوبی
چرا اینقدر غمگین و گرفته
نکنه گفتم عکس بزار نااحت شدی
آخه خیلی دلم می خواست ببینمش
به هر حال غم ها رو دور بریز و شاد باش

نه قربونت برم ناراحت نشدم . ممنون از دلداریت عزیز.

مامانی درسا
27 فروردین 91 2:23
مامانی نیستی هستی واسه چی برای دختری آپ نمیکنی


چشم حتما سر فرصت اپ میکنم
مامان علی
27 فروردین 91 14:37
سلام شیرین جونم کجایی بنویس از فاطمه گلی

چشم حتما زهرای عزیز

مامان رها
30 فروردین 91 13:32
قربونت برم
ممنون که این هم به دخملم لطف داری

خواهش میکنم عزیز