فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دخترم عشق من

پا به پای تو ...

1391/1/19 12:39
نویسنده : شیرین
361 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فاطمه عزیزم پنج شنبه و جمعه به عید دیدنی گذشت دیشب رفتیم خونه عمو تا با الهه عمو خداحافظی کنیم الهه دانشجوی  ترم اخر دانشگاه زاهدانه و دیشب با بار وبندیلش میرفت تا به درسش برسه . اینبار الهه با کوله باری سنگین از عشق میرفت طپش عشق رو تا اعماق چشماش میشد دید لازم نبود چیزی بگه رنگ رخساره خبر میدهد از سر نهان . خداییش دختر خیلی خوبیه خدا کنه انتخاب درستی کرده باشه و خوشبخت بشه . حیف که تو و الهه همسن و سال نیستی وگرنه  درددلای دخترانه زیادی با هم میداشتین .  همسن وسالات تو فامیل نازنین و تقریبا امین و امیر مهدی و امیر رضا و محمد احسان کوچولو هستش که تقریبا تو یه رنج سنی قرار میگیرید . نمیدونی چقدر دلم میخواد وقتی ایشالله بزرگ شدی با منم درد دل کنی و با هم مثل دو تا دوست باشیم و رازای زندگیتو به منم بگی .خدا کنه وقتی بزرگ شدی منم بتونم پا به پات پیش بیام و عقایدم برات قدیمی نشه . حالا تا اون روز خدا بزرگه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محیا
19 فروردین 91 13:03
لطف داری عزیزم.. اما شما کی به وسوسه های ما پاسخ میدین. آخه ما میخواییم دخملیتو ببینیم خوب. چرا لااقل عکی رمزدار نمیذاری. باز هم هرجورراحتی[hr





اره عزیز ما تسلیم



مامان علی
19 فروردین 91 15:49
سلام شیرین جون خوبی ؟ فاطمه گلی خوبه ؟
ایشالا فاطمه جون یه همدم خوب برای شما و شما هم یه دوست نزدیک برای اون باشین
بوس

ایشالله ممنونم عزیز دلم

مامان رها
19 فروردین 91 15:53
وای چه ارزو های بانمکی داری ایشالله زودتر بزرگ میشه و همدمت می شه تا چشم به هم بزاری میرسه غصه نخور
سال خوبی رو براتون آرزو می کنم


ممنونم برای شما هم همینطورسال خوبی رو ارزو میکنم




مامان رها
21 فروردین 91 9:03
عزیزم ممنون از لظفت فقط پرسیده بودم چرا عکس دخملیمون رو نمی بینیم جواب ندادی
نمی زاری برامون همش آخه من می خوام خوشگلم رو ببینم

قربونت برم مهربون . من به همه دوستان گفتم که علاقه ای به گذاشتن عکس در محیط مجازی ندارم .بازم ممنون از لطفتون




مامان اميرحسين
25 فروردین 91 18:54
ايشالا آرزوهاي قشنگت براي آينده فاطمه جون برآورده شن

ایشالله