فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دخترم عشق من

به نام تو ای زیباترین

1391/1/15 9:10
نویسنده : شیرین
506 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فاطمه عزیزم  سال 91 رو با بیشترین عشق من وبابایی به تو شروع کردیم . لحظه تحویل سال از خدا خواستم که سال دیگه هم با همین عشق و محبت و ارامش و سلامتی در کنار هم باشیم از خدا خواستم که در سال جدید بهترینها رو برای ما مقدر کنه همانطور که سال قبل مقدر کرده بود از خدا خواستم که هرچه خوبی است رو برای ما در نظر بگیره و از اعماق قلبم خواندم حول حالنا الی احسن الحال  و گریستم ... . لحظه تحویل سال مثل خیلی ادمای دیگه دلم میگیره یاد اونایی میافتم که امدند و زندگی کردند و رفتند ... و ما چه خواهیم کرد.... بسه بسه باز یاد غم و غصه هامون افتادیم بگذریم زندگی جاریست ... تحویل سال خونه مادر جون بودیم خیلی شلوغ بود عمه ها  و عمو هم بودند تو و نازنین هم طبق معمول مشغول بازی و شیطنت بودید موقعی که سال تحویل شد همه بهم تبریک گفتیم و همدیگه رو بوسیدیم ولی صادقانه بگم الان یادم افتاده که تو رو نبوسیدم اخه تو اون شلوغی تو با  بچه ها مشغول بازی بودی و کنار سفره نبودی . دختر عزیزم به جای اون لحظه هزار بار میبوسمت .تعطیلات عید دختر خوبی بودی  فقط دو سه روز  بهانه جویی و گریه میکردی که دو تا از دندونای کوچولوت درومدند از 5 عید که بابایی رفت سر کار و من و تو با هم بازی میکردیم و نقاشی میکشیدیم وگردش میرفتیم . تعطیلات خیلی خوبی بود . خوشبختانه از پوشک گرفتمت(بجز شب موقع خواب). دیروز به مربی مهدت سفارش کردم که دیگه پوشکت نکنه و مراقبت باشه. دیروز نگران بودم که بیام مهد دنبالت با چه وضعیتی روبرو میشم خدا رو شکر لباسات تمیز بودند و مربیت هم حواسش بهت بوده و مرتب دستشویی میبردتت . عید هم به سرعت برق و باد گذشت امیدوارم سال جدید سال پر خیر و برکتی برای همه باشه .    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محیا
15 فروردین 91 14:27
ایشاله عزیزم... سال خوبی براتون باشه..

ممنونم برای شما هم همینطور

مامانی درسا
16 فروردین 91 12:42
عزیزم شیرین جان انشاالله که همیشه بهترینها رو با گل دخترم تجربه کنی . قربون دخترم برم که تمیزه .

ممنونم عزیز دلم

مامان علی
16 فروردین 91 21:24
سلام شیرین جون خوبین ؟
ایشالا سال خوبی داشته باشین .
فاطمه جونو ببوسید اونم یه بوس شکلاتی

سلام عزیز دلم . ممنونم . علی کوچولو
رو از طرف من ببوس
كاكل زري يا ناز پري
16 فروردین 91 21:49
سلام شيرين جونم خوشحالم كه بهتون خوش گذشته پس دخمر كوچولوي ما هم برا خودش خانمي شده ببوسش.
ممنونم عزیز دلم

مامان اميرحسين
19 فروردین 91 9:44
ايشالا سالي پر از خيروبركت باشه و سلامت باشين هميشه شاد باشين و خوشحالم كه عيد خوبي داشتين

ممنونم عزیزدلم