فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

دخترم عشق من

یه بارون ابری یه همرنگ بارون

1390/12/21 8:17
نویسنده : شیرین
456 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم دیروز  ده دقیقه ای زودتر از بابایی رسیدم خونه سریع لباسامو عوض کردم و ناهار رو گرم کردم و کنارش سالاد هم درست کردم و سفره رو اماده کردم تا رسیدید خونه اومدم استقبالت پریدی بغلم و منم بوسه بارونت کردم بردمت اشپزخونه تا سفره رو دیدی گفتی مامان گوجه میخوام منم از سالاد برات کشیدم و دست و صورتت رو شستم و نشوندمت کنار سفره تا غذا بخوری .گرسنت بود شاید تو مهد کم غذاخوردی . با خودم گفتم خوب شد سفره رو اماده کردم منو بابایی هم ناهار خوردیم . بعد هم میدونستم که از خواب بعد از ظهر خبری نیست رفتم تو انباری تا مرتب کنم تو هم اومدی و یه کارتن بزرگ پیدا کردی و کشون کشون بردی تو هال . بابایی هم تو رو گذاشت داخل کارتن . تو هم خیلی ذوق کرده بودی و کلی با کارتن سرگرم شدی هر چی عروسک داشتی میانداختی داخل کارتن و با هاشون بازی میکردی . منم به کارام رسیدم . حدود ساعت 6 دیگه خیلی خسته شده بودم تو و بابایی رو با هم گذاشتم و خوابیدم تا یه دوپینگی برای ادامه کارهای خونه  کرده باشم . همین یک ساعت خواب کلی انرژی بهم داد یه اهنگ برات گذاشتم و شروع به اماده کردن غذا  کردم . در حین غذا درست کردن با تو هم بازی میکردم و با هم دیگه شعر میخوندیم... . بعد از نماز و شام گفتم فاطمه لالا  . تو هم گفتی مامانی قصه بگو . منم برات قصه تعریف کردم و تو هم با دقت گوش میدادی . قصه فاطمه زهرا با جوجه طلاییش رو برات تعریف کردم . اینهمه برات تعریف کردم وقتی قصه به خیری و خوشی تمام شد گفتی هاپو جوجه رو خورد!!!الهی قربون اون شیرین زبونیت برم اصلا هاپویی تو قصه نبود و بعد اروم خوابیدی ... . صبح وقتی تو خواب ناز بودی اروم از خونه اومدم بیرون . هوا ابری بود و تقریبا بارونی به اسمون که نگاه کردم یاد معصومیت چشمای تو افتادم ... . خدایا شکرت و به خاطر نعمتهای بیشماری که به ما دادی ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان علی
21 اسفند 90 9:57
ای جونم خاله نازم با اون شیرین زبونیات
امیدوارم همیشه شاد باشی وخندان در کنارخونواده پر مهرت
میبوسمت

ممنونم عزیز دلم . علی کوچولو رو از طرف من ببوس

مامان محیا
21 اسفند 90 10:43
خوش بحال فاطمه زهرا جون. من که قصه بلد نیستم واسه محیا گلی تعریف کنم.


منم بلدنیستم از خودم قصه در میکنم



مامان اميرحسين
23 اسفند 90 0:29


ممنون که اومدی عزیز دلم

مامان علی
24 اسفند 90 1:10
آتشی روشن کرده ام ، و عهد بسته ام تا خاموش شدنش، برایت دعا بخوانم . تمام کارهایت رو به راه خواهند شد چرا که من... هیزمی دیگر در شومینه انداخته ام!
سوختن غصه هایتان رادر سرخی آتش آرزو میکنم
چهارشنبه سوری مبارک

ممنونم چهارشنبه سوری شما هم مبارک

مامان خورشيد
24 اسفند 90 8:09
سال نو مبارك. براتون آرزوي شادترين لحظه ها رو دارم.


ممنونم سال نو شما هم مبارک سال خوبی داشته باشید
afshin
24 اسفند 90 22:00



درود گرامي ,, سفره هفت سين انداختي ,
ميدونستي دعاي سر سفره در زمان سال نو براورده ميشه -
زود باش که داره دير ميشه .
ممنون سال خوبی داشته باشید


اقلام هفت سین باید دارای پنج ویژگی باشند:

1.نام آنها پارسی باشد

2.با حرف سین آغاز شوند

3.دارای ریشه گیاهی باشند

4.خوردنی باشند

5.اسم مرکب نباشند یعنی از واژه های ترکیبی مانند سیرترشی سبزی پلو یا نظایر اینها ساخته نشده باشد.

توانستي يک سري بزن .




ممنونم . حتما میام

مامان رها
25 اسفند 90 15:35
عزیزم ممنون که به ما سر زدی قربونت برم ایشالله سال خوب و خوشی رو کنار خونواده نو کنی همیشه شاد و سر زنده باشی


ممنونم عزیز دلم




كاكل زري يا نازپري
26 اسفند 90 9:45
عزيزم چه روز خوبي رو با هم داشتيد از كار خونه خسته نباسيييييييي سال نو پيشاپيش مبارككككككككككك اينم يه بوس برا فاطمه زهراي خوشكللللللل

ممنونم عزیز دلم

علی یه دونه
27 اسفند 90 11:19
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد فاطمه جان پیشاپیش سال نو مبارک

ممنونم عزیز

مامانی درسا
27 اسفند 90 15:27
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!
عید شما مبارک دوست مهربون من

ممنونم عزیز دلم

مامانی درسا
12 فروردین 91 13:21
عزیزم نیستید مسافرتید . عزیز دلم خیلی دلم واستون تنگیده . آپ کردی خبرم کن .

قربون اون دل مهربونت برم . منم دلم براتون تنگ شده بود

afshin
14 فروردین 91 21:12



چه خوش گفت فردوسی پاکزاد:



عرب هر که باشد به من دشمن است

بد اندیش و بد خوی و اهریمن است

زشیر شتر خوردن و سوسمار

عرب را به جایی رسیدست کار

که تاج کیانی کند آرزو

تفو بر تو ای چرخ گردون تفو



خداوند - دروغ ، دشمن و خشکسالی را از ایران زمین بدور دارد

الهی امین

مامان اميرحسين
14 فروردین 91 23:32
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

ممنونم عزیز دلم . سالی خوش رو براتون ارزومندم