فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دخترم عشق من

یه تصمیم ...از شنبه...

1390/12/6 12:55
نویسنده : شیرین
272 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم  از امروز میخوام عزممو جزم کنم و از شیر بگیرمت هر چند تعداد دفعات شیر خوردنت رو کم کردم اما باز هم از وابستگیت کم نشده خیلی باهات صحبت کردم که دیگه بزرگ شدی و نباید شیر بخوری اما خیلی اثری نداره از امروز اگه خدا بخواد میخوام به روش سنتی از شیر بگیرمت (روشهای علمی که جواب نداد ). خدا کنه بتونم موفق بشم و از همه مهمتر خدا کنه خیلی اذیت نشی و منم بتونم بی تابیاتو تحمل کنم از همین الان دلم تالاپ تولوپ میکنه . مادرایی که شیر خشک به بچه شون میدن دیگه این درد سرا رو ندارند یه شیشه دست بچون میدن و خلاص .بعدا میام و میگم چی کار کردم . پس تا بعد... . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
8 اسفند 90 0:04
سلام مامانی ایشالا موفق باشی

سلام ممنونم عزیز دلم

مامانی درسا
8 اسفند 90 10:59
عزیزم تصمیم خوبی گرفتی . موفق باشی . اما کمی باید صبور باشی . دخترمو ببوس

ممنو از دلگرمیتون .