فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

دخترم عشق من

بهترین لحظه های زندگیم

1390/11/8 10:38
نویسنده : شیرین
552 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم پنج شنبه صبح خاله مریم وامیر مهدی اومدن خونمون و تو کلی با امیر بازی کردی عصر پنج شنبه تو رو با بابایی تو خونه گذاشتم و رفتم ارایشگاه اونجا عمه فاطمه و نازنین رو دیدم به عمه گفتم بیاین خونمون تا بچه ها با هم بازی کنن و سرگرم بشن عمه گفت من باید برم خونه تا وسایلمو بردارم منم گفتم من نازنین رو با خودم میبرم شما هم وسایلتون رو بردارید و بیاین . منو نازنین اومدیم خونه تا زنگ زدم تو دختر نازم گوشی ایفون رو برداشته بودی (با کمک بابایی) و پشت ایفون بلند گفتی مامانی بیا . وارد خونه که شدم تا درو باز کردیو نازنین رو تو بغلم دیدی ذوق کردیو داد زدی نازنین نازنین و دست نازنین رو گرفتی و بردیش تا اسباب بازیات رو بهش نشون بدی و منو فراموش کردی ... . جمعه هم رفتیم بیرون  هوا خیلی خوب بود خرید کردیم و چند تا خونه دیدم که زیاد جالب نبودن ولی خیلی گرون بودن شانس ما قیمت خونه و زمین هم هفته ای داره افزایش پیدا میکنه ... . دیشب تا دیر وقت بیدار بودی و با بابایی بازی میکردی . صبح وقتی میخواستم بیام بیدار شدی کنارت خوابیدم تا دوباره خوابت ببره . دوباره به خواب ناز رفتی ... . الهی قربون دختر نازم برم . خدارو هزاران مرتبه شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خورشيد
8 بهمن 90 14:11
عزيزم خسته نباشي، اين خيلي خوبه كه بخاطر سوختگي پاش پوشكش نمي كني ولي من وقتي با دكتر خورشيد صحبت مي كردم مي گفت چون الان از نظر پزشكي به اين نتيجه رسيدند كه بخش مربوط به ادرار كردن بدن مثل مثانه و كنترل ادرار تا دو سالگي كامل مي شه وقتي بچه ايي را زودتر از پوشك مي گيريم ناخودآگاه كودك سعي مي كنه چند لحظه يا دقيقه ايي ادرارش رو نگه داره و اين به سيستم بدن در حال شكل گيري آسيب وارد مي كنه و بهمين دليله كه پزشكان اصرار دارند حداقل تا دو سالگي بچه ها پوشك داشته باشند. البته اين رو محض اطلاعي كه داشتم گفتم و بهيچ وجه قصد دخالت در كار شما رو ندارم. اما من خورشيد رو در پايان دو سالگي از پوشك گرفتم و خيلي راحت و بي دردسر انجام شد و چون دكترش اصرار داشت كه بهيچ وجه بخاطر ادرار كردن باهاش بحث نكنم و بهش استرس وارد نشه منهم همين كار رو كردم و خلاصه تا الان فكر كنم فقط 3 بار خودشو كثيف كرده. براي عزيزترينتون بهترين ها رو آرزو مي كنم.

سلام خیلی ممنونم از راهنماییتون .خوشبختانه من مجبورش نمیکنم هر وقت خودش خواست مثل یک بازی میاد تو سرویس و کارش رو انجام میده بدون هیچ سر و صدا و یا دعوا .با ارامش بهش میگم که چیکار کنه . خداییش لباس کثیف کردن از این پوشکا بهتره. بازم ممنونم

مامان علی
9 بهمن 90 9:13
مامانی ایشالاا زودی صاحب خونه میشین و دختر گلمون تو خونه خودش بازی میکنه
ایشالاا اونایی که مستاجرن مثل ماها هم خونه دار میشن

الهی امین. خدا برا همه بسازه