فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

دخترم عشق من

ازاد و رها...

1390/11/5 10:34
نویسنده : شیرین
242 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من  دختر عزیزم  دیروز تعطیل بود و رفتیم بیرون خرید کردیم و رفتیم پارک و پرنده ها رو دیدی که خیلی دوست داشتی که اونا رو با خودت بیاری خونه . چند تا بچه داشتند بازی می کردند که تو با صدای بلند داد زدی بچه ها  بچه ها !  قربون اون بچه ها گفتنت بشم که بعد خودت هم خندیدی . بعد اومدیم خونه و لباسایی که کثیف کرده بودی رو شستم . خوشبختانه یاد گرفتی که بری دستشویی . چند بار من بردمت . یکی دوبار هم با بابایی رفتی . حالا وقتی ازت سوال میکنم جیش داری میگی نه . و اگه داشته باشی خودت میگی بریم بریم ! دیروز کلا تو خونه بدون پوشک بودی (ازاد و رها )و بجز یک بار دیگه خرابکاری نکردی . راستش رو بخواین خسته شده بودم و به بابایی گفتم فعلا نمیخواد از پوشک بگیریمت اما بابایی گفت حالا که یاد گرفته ادامه بده . بچه ها زود یاد میگیرن و بعد یه ضرب المثل جالبی گفت . "موش که موشه استاد میکنند چه برسه به بچه ادم"و منظورش این بود که بچه ها باهوشند و زود یاد میگیرن . خدا کنه زود یاد بگیری عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
5 بهمن 90 13:33
سلام خاله جونم
مبارکه یاد گرفتی بری دستشویی
نشون میده دیگه بزرگ شدی عزیزم
سلام ممنونم خاله جون
كاكل زري يا نازپري
7 بهمن 90 21:41
آخي خانومي ديگه داره بزرگ ميشه. مامان فداكار صبوري كن نصف راهو رفتيد ديگه جيزي نمونده ياد گرفت اين دختر باهوش

خدا کنه زودتر یاد بگیره . ممنونم که نظر دادین