فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

دخترم عشق من

خداوندا بده شری که خیر من در ان باشد

1390/11/3 10:39
نویسنده : شیرین
754 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم فاطمه زهرای عزیزم روز شنبه که از مهد اوردمت خونه دیدم که هنوز جای سوختگی پوشکت خوب نشده تصمیم گرفتم که دیگه پوشکت نکنم تا خوب بشی بردمت دستشویی و کارتو انجام دادی و خوابیدی بعد از دو ساعت بیدار شدی خوشبختانه تمیز بودی بلافاصله بردمت دستشویی . خلاصه تا شب کار من همین بود هر یک ربع ساعت میبردمت دستشویی . البته یکی دو بار تا از سرویس اومدیم بیرون کارخرابی کردی و لباستو کثیف کردی تا شب خوب پیش رفت بابایی هم تشویقت میکرد که هروقت دستشویی میخوای بری بگی جیش . البته قبلا هم میبردمت ولی نه با این جدیت و پشت سرهم . اخر شب هم دوباره بردمت سرویس . شب پوشکت نکردم و گفتم هرچه بادا باد . همش نگران بودم که صبح که بیدار بشم با چه وضعی مواجه بشم خوشبختانه دیروز تعطیل بود و منم خیالم راحت بود صبح زود بیدار شدی و بلافاصله بردمت دستشویی هر چند گریه میکردی اماکارت رو انجام دادی دوباره خوابوندمت و چون تا صبح تمیز بودی خوشحال شدم و عزمم رو جزم تر کردم  حالا دیگه خودت هم فهمیده بودی باید چی کار کنی وقتی بهت میگفتم فاطمه بدو دستشویی سرگرم هر کاری بودی میومدی دستم رو میگرفتی که بریم . خیلی باهات به زبون ساده و مختصر توضیح دادم که بگی جیش . در طول روز یه چند بار کار خرابی کردی ولی می ارزید به این که هم یاد بگیری و هم جای سوختگیت خوب بشه . بالاخره اخر شب وقتی که میخواستیم بخوابیم گفتی جیش دارم و با هم بدو بدو رفتیم دستشویی ... امروز چون باید میرفتی مهد پوشکت کردم ولی تو خونه دیگه نمیخوام از این پوشکای غیر استاندارد ایرانی استفاده کنی و کم کم  باید از شر پوشک راحت بشی حالا من موندمو یک عالمه لباسه کثیف که فردا که تعطیله بشورمش و پروژه از پوشک گرفتنت رو ادامه بدم . خوشبختانه جای سوختگیت خیلی بهتر شده . خدا رو شکر . خدایا هر چی که خیره همونو برامون در نظر بگیر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صدف
3 بهمن 90 11:28
خواهش میکنم عزیزم وظیفم بود.
چشم هر خبری شد شما رو بی خبر نمیزارم.
خوشحال شدم که لینکم کردید. منم با افتخار شما رو اینک میکنم.


خیلی ممنونم . باعث افتخارمه که در جمع دوستان شما قرار میگیرم
مامان صدف
5 بهمن 90 8:44
سلام عزیزم. دختر گلت چطوره؟
من از طرف همه مامانایی که بچه هاشون بقیه رو گاز میگیرن از شما عذرخواهی میکنم. الهی بمیرم بچه توخواب ناز چه بلایی سرش اومد.
بزنم به تخته، گوش شیطون کر صدف مدتیه گاز نمیگیره. فکر کنم دندوناش در اومد خیالش راحت شد.

سلام خیلی ممنونم عزیز دلم . خدا رو شکر
مامان بیتا
5 بهمن 90 10:14
دوستان عزیز سلام به اطلاع شهروندان تهرانی میرسانم تاریخ ومحل برگزاری نمایشگاه های کودک و سرگرمی به شرح زیر است: 1. نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 6الي10 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر 2. نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 ساعات بازديد : 10 الی20 3. نخستین نمایشگاه تخصصی برترین محصولات کودک، نوزاد و نوجوان محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه های تخصصی برترین های ایران واقع در چهارراه یافت آباد - بازار مبل شماره 3 زمان: 14 لغایت21 بهمن ماه سال 1390 ساعات بازديد : 10 الی20 جت رو......................................هدیه خلاقیت
مامان صدف
9 بهمن 90 8:21
سلام عزیزم وبلاگ مامان محیا باز شد. ببخشید که دیر خبر دادم. آخه دیروز مرخصی بودم.


سلام خیلی ممنونم که اطلاع دادید کار خوبی کردید که به مدیریت نی نی وبلاگ اطلاع دادید متشکرم