فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

هاپوووو.....

1390/10/28 9:28
نویسنده : شیرین
349 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم فاطمه عزیزم دیشب بابابزرگ اومده بودن خونمون و تو هم کلی ذوق کرده بودی و ماچش میکردی همش کلاه بابابزرگ رو از سرش در میاوردی و رو سرت میذاشتی و با هاش دور خونه راه میرفتی . بابایی به مادرجون زنگ زد و تو هم تلفنی با مادر جون صحبت کردی اخر تلفنت هم به مادر جون گفتی: اینجا هاپویه!! میخوره ها!!!و منم خندم گرفته بود به این ترسیدنت از هاپو که به مادر جونم گفتی. اخه تو خونه هر وقت شیطونی میکنی یا گریه و بهانه جویی میکنی بهت میگم هاپو تو رو میخوره و البته تو هم خوب حساب میبری و یه ٥ دقیقه ای فضولی نمیکنی!! بعضی وقتا منو بابایی رو هم از هاپو  میترسونی و با انگشتت به ما نشون میدی که هاپو اینجاست . بد نیست یه کم ترس رو هم تجربه کنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
1 بهمن 90 12:54
سلام مامان شیرین خوبی؟ فاطمه گلم خوبه؟ سوختگی پاش بهتر شد؟
دوست دارم گلم میبوسمت عزیزم


سلام ممنونم . بهتر شده خدا رو شکر. منم میبوسمت عزیز دلم
مامان صدف
3 بهمن 90 9:37
سلام عزیزم. محیا ومامانش مریم هر دو حالشون خوبه ولی نمیدونم چرا وبلاگشون اینجوری شده. شنبه که باهاش تلفنی صحبت میکردم خیلی ناراحت بود. اولش فکر کردیم دانشگاه وبلاگشو فیلتر کرده چون پربازدیده. ولی بچه ها از بیرون هم خواستن برن تو وبلاگش نتونستن. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل بشه. چون من خودم یکی از طرفدارای پر و پا قرص وبلاگشم.

سلام عزیز دلم خیلی ممنونم که به من اطلاع دادین