فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

مامانی میسوزم ...اوف...

1390/10/26 9:41
نویسنده : شیرین
394 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم دو سه روزه که از پوشکت سوختی و بد جوری هم پات قرمز شده هر چی پماد بهت میزنم تاثیری نداره شستن و باز گذاشتنت هم اثری نداشت دیشب رفتیم تولد محمد امین خونه عمه . خیلی خوب بود و خوش گذشت تو هم که همش اینطرف و اون طرف میرفتی و با نازنین بازی میکردی . عمه یه لوسیون  به من دادن که خیلی تعریفشو میکرد که برای سوختگی خوبه . دیشب بعد از شستنت از پماد شون برات زدم . دیشب خیلی اذیت بودی تو خواب دستت رو میبردی سمت پوشکت تا بازش کنی الهی بمیرم برات که سوزش داشتی . تا صبح بیدار بودم و نگرانت بودم به بابایی سپردم تا صبح پوشکت رو عوض کنه و پماد بزنه . خدا کنه زودتر بتونم از پوشکت بگیرم که این درد سرا رو نداشته باشی . الان هم از بس به فکرت بودم سر درد شدم دارم به این فکر میکنم که اخه من کی پوشکت رو دیر عوض کردم که سوختی . من همینجوریم رو پوشک عوض کردنت خیلی حساسم و زود به زود عوض میکنم این سه روز تعطیل هم تو خونه پیش خودم بودی که اینطوری شدی . کارای خدا  توی مهد که دیر عوضت میکنن نمیسوزی ولی تو خونه که اینقدر مواظبتم سوختی اونهم به این شدت . خدا کنه زود خوب بشی . میترسم ظهر بیام دنبالت و ببینم که بدتر شدی . خدایا خودت مواظب دخترکم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان خورشيد
26 دی 90 10:50
خوب ميشه. دو روز تحمل كن و پوشكش نكن. اكسيد زينك هم خيلي سريع اثر مي كنه ولي زياد مصرف نكن. الهي هميشه بلا ازش دور باشه.


ممنونم از راهنماییتون .حتما همین کارو میکنم. خورشید گلم رو از طرف من ببوسید



مامان محیا
26 دی 90 12:41
اخه ایشاله زود خوب میشه وقتی از همه چی بریدی برو سراغ پودر بچه..خیلی جواب میده...


مرسی ممنونم . حتما
مامان خورشيد
26 دی 90 15:26
ممنون از لطفتون خيلي محبت كرديد من هنوز سيستم لينك رو راه نينداختم به محض اين كار حتما خوشحال مي شوم در خدمتتون باشم


ممنونم باعث افتخارمه.
مامان محیا
27 دی 90 10:51
آره عزیزم...4 ساله دارم کار میکنم اما هنوز این امتحان مونده...بخاطر زایمانم عقب موندم


ایشالله موفق باشید
مامان علی
28 دی 90 13:58
سلا م شیرین جون خوبی؟ فاطمه گلی بهتر شد ؟ نگران نباش خوب میشه ما مامانا همش باید غضه کوچولوهامونو بخوریم مخصوصا ماها که شاغلیم ...اگه بهتر نشد حتما ببرش دکتر ...ایشالا خوب میشه ولی فکر کنم پودر بچه بد باشه هاااا .... اگه بهتره بهمون خبر بده نگرانشیم

سلام ممنون از احوالپرسیتون . نه هنوز خوب نشده خیلی نگرانشم امروز میخوام ببرمش دکتر .