فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

گرما بخش زندگیم

1390/10/10 10:24
نویسنده : شیرین
238 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جان دختر گلم  دیروز وقتی از مهد اوردمت خونه با هم ناهار خوردیم در همین حین بابایی هم اومد و با اونم غذا خوردی . فکر کنم تو مهد غذا نخورده بودی که اینقدر گرسنه بودی کاشکی زودتر بزرگ بشی که برام تعریف کنی که تو مهد چیکار میکنی . عصر یا بهتره بگم غروب خوابیدی و یک ساعتی هممون استراحتی کردیم بعد با بابایی میوه خوردی و با لی لی (عروسکت)بازی کردی و با وسایل اشپز خونه اسباب بازیت برای منو بابا چای ریختی و غذا درست کردی منم مشغول غذا درست کردن و نظافت خونه شدم بعد با هم دیگه قایم موشک بازی کردیم و کلی دوندمت تا شام اماده بشه و تو این فاصله هوس شیر خوردن نکنی خوشبختانه داره از تعداد دفعات شیر خوردنت کم میشه و ان شاالله بتونم کم کم از شیر بگیرمت . اخر شب هم تلوزیون تماشا میکردیم که تو در همین حین خوابت برد... .راستی یه بازی جدید یاد گرفتی یا بهتر بگم یادت دادم و اونم اینه که میری دور تر از من با فاصله دو یا سه متر و از اونجا به من نگاه میکنی و اونوقت منم دستامو کامل باز میکنم و بهت میگم بغل بغل بغل  و تو هم با دو میای تو بغلم و کلی ذوق میکنی و میخندی بعضی وقتا هم سر به سرت میذارم و دستامو یه سمت دیگه باز میکنم و اونوقت تو با اون لحن بچه گانت میگی من اینجام من اینجام و کلی با هم دیگه میخندیم وقتی بابایی هم تو بازی شرکت میکنه میمونی که کدوم طرف بری ... . خلاصه بازی خوبیه .    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رها
5 دی 90 10:45
سلام عزیز دل خاله به رها هم رای بده کدش 176 است خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی


سلام باشه حتما
علی یه دونه
7 دی 90 2:36
میگن زندگی سرگذشت درگذشت خاطراته ،زندگی همان لحظاتی است که هر لحظه زودگذرش را از خدا خواسته بودیم...
سلام شیرین جون خوبه جای من ببوسش
راستی چرا عکسای بیشتری از شیرین تو سایتش نمیذاری؟خدا براتون نگهش داره خیلی با مزه است ماشاءالله


سلام اسم دخترم فاطمه زهرا هستش . از لطفتون ممنونم . از طرف من علی کوچولو رو ببوسید