فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

امان از این عشق...

1390/9/29 9:43
نویسنده : شیرین
369 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم دیروز وقتی از مهد اوردمت خونه خیلی خسته بودی و بلافاصله خوابیدی  فکر کنم نتونسته بودی تو مهد بخوابی منم ناهار خوردم بابایی هم اومد ولی تو اینقدر خوابت سنگین بود که متوجه نشدی برای بابایی ناهار اوردم کمی به کارای خونه رسیدم تا اومدم استراحت کنم بیدار شدی برات انار دون کرده بودم اوردم تا بخوری با انارا سرگرم بودی و منم با بابایی مشغول صحبت بودم بعد نارنگی اوردم خوردی والبته تمام لباست رو هم پر اب نارنگیا کردی خواب از سرم پریده بود رفتم سوپر سر کوچه خرید کردم هوا خیلی سرد بود تو هم با بابایی تو خونه موندی ... بعد شام و ناهار فردا رو اماده کردم و تو هم مشغول بازی با عروسکت(لی لی)بودی همش عروسکت رو بغل میکردی و کیف کوچولوت رو به دوشت میکشیدی و با منو بابایی بای بای میکردی که یعنی مثلا من رفتم و بعد منو بابایی میگفتیم فاطمه رفت سرکار خداحافظ و برات با دست بوس میفرستادیم و اونوقت تو هم ذوق میکردیو میخندیدی الهی قربونت برم که ادای ادم بزرگا رو در میاری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مبین فرفریll
30 آذر 90 11:05
سلام چرا عکسی از نی نی فاطمه نمیزاری که رویه ماهشو ببینیم؟



سلام باشه .ممنون که نظر دادید
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 90 14:09
الهیییییی چه دختر با احساس و مهربونی دارید
شعرتونم قشنگه
از شعر من و اجراش توسط علی در وبمون دیدن کنید.کد ما 150 هست .خوشحال میشیم بهمون رای بدید
یلداتون مبارک


مرسی ممنونم باشه حتما