فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

تو مهربون تو همزبون

1390/9/27 11:56
نویسنده : شیرین
271 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم  دیروز بعد از ظهر کلی بازی کردی  چیپس خوردی و بعدش من میخواستم غذا درست کنم یه ویفر دستت دادم تا سرگرم بشی یه کم تو اشپزخونه دور و برم چرخیدی و دیدی که من سرگرم اشپزیم رفتی تو سالن و برنامه کودک نگاه میکردی منم خیالم راحت که سرگرمی و من با خیال راحت میتونم به کارام برسم  وقتی کارم تمام شد اومدم تو سالن دیدم به به همه جا رو پر ویفر کردی و خودت هم نشستی و از روی فرشا جمع میکنی و میخوری کارم درومد تا سالن رو تمیز کردم شب شد و بابایی هم اومد یه کم دراز کشیدم تا خستگیم در بره تو هم اومدی سرتو رو روم گذاشتی چند دقیقه چشمام رو بستم بابایی بهم گفت بچه رو بذار سر جاش تا راحت بخوابه تعجب کردم که اینقدر زود خوابت برد اروم گذاشتمت سر جات و خوابیدی خیلی بد موقع خوابیدی یه نیم ساعت بعد بیدارت کردم تا شب بد خواب نشی و بتونی سر موقع بخوابی کاری نداشتم که انجام بدم کلی با هم بازی کردیم و قصه و شعر خوندیم اخر شب هم یه لیوان شیر ولرم خوردی و برات مسواک زدم و اروم خوابیدی . الهی قربونت برم خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خورشيد
28 آذر 90 11:17
عزيزم يه پيشنهادي دارم البته اميدوارم حمل بر جسارت نشه و در حد يه پيشنهاد مادرانه است. الان خيلي زوده كه عزيزترينت چيپس بخوره. مثلا برا سرگرم شدنش بهش يه هويج بده معمولا بچه ها دوست دارن ميوه رو گاز بزنن و ريز كنن و بريزن تو خونه. خورشيد من كه كلا تو كاره درست كردن سالاد ميوه رو فرش ها بود ولي اينجور باعث ميشه هم يكم بخورن هم عادت به ميوه خوردن پيدا كنن. البته بازم بخاطر پيشنهادم عذرخواهي ميكنم و برا شما و عزيزترين آرزوي سلامتي


از راهنماییتون ممنونم منظورم از چیپس سیب سرخ کرده خونگی بود منم مثل شما خیلی تمایلی ندارم که دخترم چیپس و پفک بخوره . بازم از اینکه نظر دادید ممنونم .
مامان طاها
1 دی 90 11:32
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.



چه کار خوبی