فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

بیشتر از انچه که فکر میکنی دوستت دارم

1390/9/26 8:08
نویسنده : شیرین
279 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من پنج شنبه صبح رفتیم خونه خاله مریم . اونجا کلی با امیر مهدی بازی کردی اونا دستگاه دیجیتال رو برای تلوزیونشون نصب کرده بودند تا شبکه نمایش رو ببینند خاله مریم میگفت هرچی فیلم تکراریه تو این شبکه نشون میدن به نظرم خیلی جالب نبود راستشو بخواین از داشتن شبکه نمایش صرف نظر کردم .بعد برگشتیم خونه و تو مسیر برات دو تا بلوز خوشکل خریدم بعد رفتیم خونه و با هم دیگه ناهار درست کردیم تو هم تو خورد کردن و ریخت و پاش ماکارونیا خیلی کمک کردی! بعد بابایی اومد و همه با هم ناهار خوردیم بعد از ظهر هر کار  کردم بخوابی نخوابیدی من میخواستم برم ارایشگاه . بابایی هم میخواست بره بانک ولی صرف نظر کرد و گفت که تو رو نگه میداره تا من برگردم منم  رفتم تا لااقل این یکی دو ساعت رو برای فقط خودم وقت بذارم ... وقتی برگشتم تو مشغول بازی بودی تا منو دیدی با ذوق گفتی مامان و اومدی تو بغلم . بابایی گفت که گریه نکردی و مشغول بازی بودی . قربون دختر نازم برم دیگه بزرگ شدی عسلم . خدا رو هزاران مرتبه شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)