فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

مامانی بسه ...

1390/9/22 11:17
نویسنده : شیرین
267 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من دارم سعی میکنم که کم کم از شیر بگیرمت و ابمیوه و شیر و غذا رو جایگزین کنم میخوام عادتت بدم هر شب قبل از خواب یه لیوان شیر ولرم بخوری تا راحت بخوابی چون شبها خیلی به من وابسته ای  . یادت دادم که هر وقت بهت میگم بسه خودت شیر خوردن رو رها میکنی و پشتت رو به من میکنی و میخوابی . امروز صبح هم از اون روزایی بود که داشتم اماده میشدم بیدار شدی امدم کنارت و تو شروع کردی به شیر خوردن منم که دیرم میشد بهت گفتم بسه مامانی بخواب و تو عسلم تو خواب وبیداری گفتی بسه و پشتت رو به من کردی و خوابیدی دلم میخواست محکم بغلت کنم و ببوسم اما خودم رو کنترل کردم و ترسیدم بیدار بشی و زود اماده شدم تا به سرویس برسم ... . خدا کنه بتونم کاری کنم که کم کم خودت شیر خوردن رو رها کنی .خدایا کمکم کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)