فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

فرشته کوچولوی من

1390/9/22 9:58
نویسنده : شیرین
280 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من  دیروز  بعد از خواب بعداز ظهرت با بابا یی رفتی خونه عمو . منم شام( و ناهار)فردا رو اماده کردم و رفتم سوپر سر کوچه خرید کردم و کلی شست وشو و نظافت خونه رو انجام دادم تو فاصله دو ساعتی که نبودی به بیشتر کارام رسیدم وقتی برگشتی به محض ورود صدام زدی :مامانی مامانی و منم اومدم استقبالتون و تو اومدی بغلم بوسیدمت لپات سرد شده بود خوشحال بودی ازت پرسیدم کجا بودی گفتی عمو و بعد پاتو نشونم دادی و گفتی :عمو اووف اووف . از بابایی پرسیدم چی شده گفت داداشم تصادف کرده و پاش زخم شده و ١٤ بخیه خورده و خوشبختانه پاش نشکسته . خیلی ناراحت شدم زنگ زدم خونشون و جویای احوالشون شدم . یه شکلات هم زن عمو تو جیبت گذاشته بود که بیاری به من بدی وقتی که شکلات رو دیدی خودت نوش جان کردی بعد شام خوردیم حسابی خسته شده بودی با کمک بابایی شستمت و بعد اینقدر خسته شده بودی که خوابیدی . الهی قربون اون خواب نازت برم فرشته کوچولوی من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)