فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

مثل همیشه عاشقتم ...

1390/9/20 8:23
نویسنده : شیرین
395 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من  این چند روز اینقدر درگیر مراسم بودم که نتونستم چیزی برات بنویسم  روزای تاسوعا و عاشورا رو رفتیم شهرستان پیش مادر جون و بابابزرگ . و چقدر اونا از دیدنت خوشحال شدند . اونجا هم همش نذری میدادن و دسته و هیات عزاداری بود و تو هم سینه میزدی و یا با زنجیر کوچولوی محمد امین زنجیر میزدی تو حسینیه هم دلت میخواست بغلت کنم تا جمعیت رو ببینی و تو بغلم سینه میزدی . الهی فدای دستای کوچولوت بشم . الان هر چی بهت بگیم تکرار میکنی . عمه بهت میگه طوطی کوچولو . دیروز وقتی از مهد اورده بودمت خونه یه کم شیر خوردی و منم غذا رو گرم کردم تا ناهار بخورم . معمولا وقتی از مهد میای خونه غذا نمیخوری و منم اصرار نمیکنم که غذا بخوری . دیروز وقتی داشتم غذا میخوردم اومدی پیشم و گفتی مامانی گوشت . منم متعجب نگات کردم و به گوشت اشاره کردم وگفتم گوش؟و اونوقت تو به قورمه سبزی اشاره کردی و گفتی گوشت میخوام با خودم گفتم جل الخالق خورشید از کدوم سمت درومده که تو گوشت میخوای !برات غذا کشیدم و خوردی و منم خوشحال از اینکه غذا خوردی بعد از غذا موز خوردی و شکلات میخواستی به شکلات میگی کلات. حسابی سنگین شده بودی و خوابت میومد و گفتی مامان لالا و با هم خوابیدیم واقعا خواب بعداز ظهر (بیشتر غروب)دلچسبی بود . یه جایی خوندم که مطلبی رو به طنز نوشته بود که قدیما چیزی نبوده که بچه ها بخورند و پدر ومادرا به بهانه اینکه اگه چیزی رو بخورند مریض میشند خوردنیا رو از بچه ها پنهان میکردند ولی الان بر عکس شده اینقدر خوردنیا زیاده که بچه ها چیزی نمیخورند (اشباع شدن)و باید نازشون رو کشید تا بخورن . منم هر وقت میخوام بهت غذا بدم یا نگران غذا خوردنت میشم همین اصل مهم تربیتی یادم میفته و میذارم خودت بیای به سمت غذا . با این روش غذا خوردنت هم بهتر شده و یاد گرفتی که هر وقت گرسنه میشی به من بگی تا بهت غذا بدم . خدا رو شکر . خدا کنه همیشه سالم وصالح وشاد باشی عزیز دلم   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان خورشيد
20 آذر 90 8:45
عزيزم الهي هميشه سلامت باشي. اين روش خيلي خوبه كه بچه ها خودشون داوطلب خوردن غذا بشن. منهم براي دخترم همين روش را داشتم و خوب جواب داد.


مرسی عزیزم که نظر دادین . امیدوارم که دختر خوشکلتون همیشه سالم و شاد باشه