فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

کوچولوی خواب الود من

1390/8/29 9:59
نویسنده : شیرین
317 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیروز که از مهد اوردمت خونه خیلی خسته بودی و بر خلاف همیشه خوابیدی بابایی هم جلسه داشت و دیر اومد خونه چون صبح زود بیدار شده بودی و احتمالا تو مهد هم نخوابیده بودی خیلی خسته بودی و زود خوابت گرفت منم کنارت خوابیدم و بعد از یک ساعت بلند شدم تا به کارای خونه برسم ظرفا رو شستم و ناهار فردا رو اماده کردم که در همین حین بیدار شدی و شروع به گریه کردی ارومت کردم یه کم شیر و شکلات خوردی بابایی که اومد سر حال شدی و با بابایی شروع به بازی کردی بابایی خسته بود و یه کم سرما خورده بود براش جوشانده گیاهی درست کردم که تو هم خوردی و بعد برات قصه خوندم و شام خوردیم تقریبا ساعت ١١خوابیدیم ... . صبح وقتی بیدار شدم خواب خواب بودی الهی قربونت برم اینجوری برای خودت هم بهتره چون وقتی میبینی که دارم میرم خیلی ناراحت میشی و گریه میکنی الهی قربون اون دل کوچیکت بشم که زود میشکنه . طاقت دیدن ناراحتیت رو ندارم . خدایا نذار هیچ دل کوچیکی غصه دار بشه .  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)