فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

عزیزم موبایل اسباب بازی نیست

1390/8/30 12:37
نویسنده : شیرین
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم چند وقته که به موبایل علاقه زیادی پیدا کردی و دایما از من وبابا یی میخوای که موبایلمون رو در اختیارت بذاریم تا ببینی. وقتی هم که نمیتونی باهاش کار کنی پرتش میکنی . دلم میخواد این موبایل بازی از سرت بیافته و دیگه سراغش رو نگیری اخه قربونت برم موبایل وسیله بازی نیست . خدا کنه بتونم نسبت به موبایل بی توجهت کنم . بعضی وقتا برای اینکه یه چیزی رو پیدا کنم تا سرگرم بشی واقعا کم میارم . به اسباب بازیات خیلی توجهی نشون نمیدی و بیشتر وقتا با وسایل اشپز خونه سرگرمت میکنم .نمی دونم قدیما که نه تلوزیون بوده و نه موبایل و نه اینهمه اسباب بازی مادرا چه جوری بچه هاشون رو سرگرم میکردن؟!!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
26 آذر 90 8:36
سلام عزیزم .من متوجه موضوع و بلاگت نشدم اما به هر حال اگه دوست داشتین به کد 120 هم رای بدین ممنون


باشه .ممنون که نظر دادین