فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

سلام ....

1390/8/15 9:11
نویسنده : شیرین
296 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیروز یه شعر از مهد یاد گرفتی که تند تند میخونی" مامان بابا سلام دارم"و اخرش هم با صدای بلند میگی سلام الهی قربون اون سلام گفتنت بشم من و بابا هم با تو همراهی میکنیم و می خونیم و تو می خندی . از شعر عمو زنجیر باف هم خیلی خوشت میاد وقتی برات میخونم بلند میگی بعله! تو رو صندلی اشپزخونه میشینی یه ظرف اجیل و نخود وکشمش هم دستت میدم تا سرگرم بشی که من بتونم غذا درست کنم در حین غذا درست کردن هم با هم شعر میخونیم . بعد ابمیوه یا میوه سیب یا موز میخوری . بعد از کارای اشپزی با هم میشینیم و تو کتاب قصه میاری تا برات بخونم و از روی اونا اسم حیوونا و صدا هاشون رو یاد میگیری . اولین کتاب قصه ای که گرفتم اصلا به اسم کتاب توجه نکردم و فقط تصاویر اونو دیدم که مناسب سن تو بود وقتی به خونه رسیدم و بیشتر کتاب رو دیدم خودم هم به اسم کتاب خندم گرفته بود و بابایی هم خیلی خندید اسم کتاب این بود "تا گوساله گاو شود دل صاحبش اب شود"عکسای بسیار ساده داره و خیلی دوست داشتنیه و تو هم به این کتاب خیلی علاقه داری با وجود اینکه یه کتاب دیگه با رنگ و لعاب بیشتر برات گرفتم ولی اون کتاب رو ترجیح میدی . الهی قربونت برم که اینقدر به کتاب علاقه داری .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)