فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

سپیده دم عشق

1390/8/14 9:41
نویسنده : شیرین
309 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیروز جمعه  صبح که از خواب بیدار شدی دیگه نخوابیدی و کلی شیطونی کردی بعد از ظهر هم که میخواستی بخوابی بابا بزرگ اومد خونمون و خواب از سرت پرید شب همه با هم رفتیم خونه پسر عمه دیدن زهرا کوچولو که تازه دنیا اومده بود اینقدر کوچولو بود که نمیدونستی کجای صورتشو  بوس کنی تا اخر شب اونجا بودیم و تو هم با نازنین و علی مشغول بازی و ورجه وورجه . وقتی بر میگشتیم تو ماشین خوابت برد با خودم گفتم خدا رو شکر بالاخره خوابیدی اما تا به خونه رسیدیم بیدار شدی و با بابابزرگ مشغول بازی شدی همش میگفتی مامانی و من بلند بهت میگفتم جون مامانی و تو از خنده ریسه میرفتی و باز تکرار میکردی و میخندیدی وقتی برقا رو خاموش کردم تو بازم تکرار میکردی و من به شوخی بهت گفتم بسه بچه بخواب دیگه و تو هم یه کم بعد خوابیدی حدود ٤صبح دیدم تو خواب داری میگی مامانی و میخندی الهی قربونت برم که تو خواب هم شیطنت میکنی . کشوندمت طرف خودم و بوسیدمت و به خواب رفتیم ... . خدا روشکر . خدایا همه بچه ها رو صحیح و سالم و صالح نگه دار . امین یا رب العالمین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)